در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات مربوط به خدمات لوله بازکنی درتهران، شماره افراد لوله بازکنی در سایر مناطق تهران، هزینه لوله بازکنی در تهران، اتحادیه لوله بازکنی در تهران و سایر اطلاعات مربوط به لوله بازکنی در تهران می باشد.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”تهران” title=”لیست افراد لوله بازکنی در تهران”]

خدمات لوله بازکنی درتهران

لوله بازکنی دارای خدمات متعددی می باشد که ممکن است یک فرد لوله بازکن در تهران نتواند تمایم این خدمات را ارائه کند برای همین هنگام درخواست لوله بازکن بهتر است مشکل خود را ابتدا به وی بگویید تا در صورتی که تخصص انجام کارا را داشت درخواست خود را به او بدهید. در ادامه لیست خدمات لوله بازکنی در تهران آورده شده است:

  • لوله بازکنی تهران فوری + شبانه روزی، شماره تلفن لوله بازکنی
  • تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران
  • تشخیص محل نشت و ترکیدگی لوله آب با دستگاه
  • رفع نم در انواع ساختمان ها، آپارتمان ها و خانه ها، برطرف کردن رطوبت ساختمان
  • حفاری چاه آب
  • تعمیر تاسیسات ساختمانی لوله کشی آب فاضلاب
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • بازدید و بررسی شرایط چاه جهت جلوگیری از ریزش چاه و انجام خدمات پیشگیری از ریزش چاه
  • تخلیه چاه، حفر چاه، تراش چاه، فاضلاب در تهران
  • پیدا کردن محل درب چاه فاضلاب با دستگاه دیجیتال
  • وصل کردن فاضلاب ساختمانی و فاضلاب آپارتمان به فاضلاب شهری
  •  درآوردن اشیاء از چاه و لوله فاضلاب – لوله بازکنی – نشت یاب – لوله کشی – – جرم گیری – رفع بو
  • لایروبی و ته زنی چاه
  • بازدید از محل موقعیت چاه های فاضلاب ساختمان واطمینان از جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر و اطمینان ازپرشدن چاه و تخلیه چاه
  • تعویض توالت ایرانی با فرنگی
  • طوقه چینی چاه (دورچینی یک یا یک و نیم آجره و در ارتفاعهای مختلف چاه جهت جلوگیری از ریزش چاه و استحکام دهانه ی چاه های فاضلاب)
  • بازکردن لوله اصلی ساختمان از طریق دریچه بازدید – بازکردن لوله پشت بام با فنرفولادی

لوله بازکنی در تهران

قیمت لوله بازکنی در تهران

هزینه و قیمت لوله بازکنی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت و دقیق برای آن در نظر گرفت. در ادامه عواملی که بر هزینه خدمات لوله بازکنی تهران اثر گذار می باشد آورده شده است:

  • نوع گرفتگی لوله: بستگی به این که لوله چه طور گرفته شده است هزینه آن متفاوت می باشد.
  • میزان گرفتگی لوله یا چاه توالت: اگر گرفتگی لوله با اجسام سخت باشد و به راحتی برطرف نشود هرینه متفاوتی نسبت به گرفتگی لوله معمولی دارد
  • نوع تجهیزات به کار رفته برای بازکردن گرفتگی لوله: استفاده از فنر های لوله بازکنی مختلف و یا استفاده از دستگاه تراکم هوا  هزینه های متفاوتی را برای برطرف کردن گرفتگی لوله در بر دارد.
  • مدت زمان انجام کار: میزان زمانی که لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله صرف میکند در هزینه لوله بازکنی تاثیر گذار است.
  • هزینه رفت آمد: اگر فاصله لوله بازکن در تهران با محل دور تر از حد معمول باشد هزینه آن در قیمت لوله بازکنی تاثیر گذار است.
  • و…

شما میتوانید از سایت فنی کارا قیمت های پیشنهادی افراد لوله بازکن در تهران را مشاهده نموده و با مقایسه یکدیگر بهترین فنی کار را از سایت درخواست بدهید.

لوله بازکن تهران

ابزارها و روش های لوله بازکنی در تهران

روش ها و ابزارهای مختلفی برای لوله بازکنی وجود دارد که متخصصی لوله بازکنی در تهران از آن استفاده میکنند. که در زیر به آن می پردازیم

استفاده از فنر لوله بازکنی

یکی از روشهای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله باکنی می باشد. این روش به عنوان رایج ترین روش لوله بازکنی کاربرد دارد. فنر لوله بازکنی دارای دو نوع فنر لوله بازکنی دستی و دستگاه فنر لوله بازکنی میباشد. جنس و قطر فنر ها دارای انواع مختلفی می باشد که بسته به نوع گرفتگی لوله از آن استفاده می شود. سر فنرها نیز از آلیاژهای متفاوتی ساخته شده اند که ههرکدام کاربد متفاوتی دارد. به عنوان مثال از بعضی از سرفنر ها برای در آوردن اجسام از چاه استفاه می شود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا

اگر گرفتگی های لوله از مواد جامد و سخت باشد بهتر است از دستکاه تراکم هوا استفاده شود این دستگاه مخصوص گرفتگی ها سخت لوله می باشد.

استفاده از محلول های لوله بازکنی مجاز

در بعضی از گرفتگی ها با استفاده از مواد لوله بازکن شیمیایی اقدام به رفع گرفتگی می کنند که این موارد بیشتر در گرفتگی های سطحی مورد استفاده قرار میگیرد.

روشهای ترکیبی

در بعضی مواقع از محلولهای لوله بازکن شیمیای و دستگاه های لوله بازکنی به صورت مشترک استفاده میشود به این صورت که ابتدا از محلول برای تسهیل عملیات لوله بازکنی استفاده شده وسپس با استفاده از دستگاه لوله بازکنی اقدام به رفع گرفتگی لوله میکنند.

استفاده پودر لوله بازکن

پودر لوله بازکن هم مانند محلول لوله بازکن عمل میکند که امروزه با آمدن محلول لوله بازکن کمتر از پودر استفاده می شود.

قیمت لوله بازکنی در تهران

انتخاب لوله بازکن در تهران با فنی کارا

دیگر برای انتخاب لوله بازکن نیاز به استفاده از روشهای قدیمی روزنامه بر چسب و… استفاده نکنید کافیست به سایت فن کارا مراجعه کرده و از طریق کادر جستجو خدمات لوله بازکنی در تهران و یا سایر نکات کشور را انتخاب نمایید.سایت فنی کارا با انجام نظر سنجی از مشتریان برا یه رفنی کار امتیازی در نظر میگیرد چنانچه امتیاز هر فرد کمتر از حد نصب باشد سایت از درج آگهی فرد جلوگیری میکند به همین دلیل شما میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقالات مفید به صورت PDF در خصوص لوله بازکنی در تهران

می توانید از طریق لین ک زیر اطلاعات مربوط به خدمات لوله بازکنی درتهران را به صورت pdf دانلود نمایید تا در صورت نبود اینترنت از آن استفاده نمایید.

دانلود مقاله اطلاعات لوله بازکنی تهران

فیلم های آموزشی مرتبط با لوله بازکنی برای شهروندان گرامی تهرانی

در این قسمت سعی کرده ایم با قرار دادن فیلمهای آموزشی راههای کاربردی رفع گرفتگی لوله چاه و سینک را آموزش نمایش دهمی تا در صورت نبود فنی کار بتوانید به طور موقت مشکل خود را برطرف نمایید و برای برای رفع کامل گرفتگی لوله بهتر است با فنی کار متخصص از طریق سایت فنی کارا تماس بگیرید.

آموزش کاربردی رفع گرفتگی لوله

دراین کلیپ گرفتگی ها ی جزئی لوله را به روش کاربردی برطرف میکنم. این روش ها بیشتر در منازل و شرکت ها کاربرد دارد.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی دوقلو

نحوه بازکردن و رفع گرفتگی سینک ظرفشویی دو قلو پرداخته شده است که با ارائه راهکارهایی کمک به بازکردن گرفتگی سینک می کند. در این ویدئو آموزشی که در خصوص لوله بازکنی می باشد، باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی با استفاده از تلمبه دستی و همچنین رفع گرفتگی با باز کردن اتصالات و لوله های سینک توضیح داده شده است.

لوله بازکنی چاه حمام با ابزار مختلف

در این ویدئو آموزشی شما می توانید نحوه لوله بازکنی چاه حمام با استفاده از ابزاری مثل چوب لباسی را مشاهده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *