برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب روش های مختلفی وجود دارد اما در بین این روش ها استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی برقی بهترین روش ممکن است. تمامی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کنند.

طرز کار دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی از یک فنر بلند و انعطاف پذیر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است موتور این دستگاه تا عمق بالاتر از ۱۰ متر هم می تواند نفوذ کند و موتور آن به گونه ای طراحی شده که قادر به گردش به چپ و راست می باشد و این کار عمل فنر زنی را آسان کرده است.
دستگاه فنر لوله بازکنی برقی انواع مختلفی دارد که شامل:

  • دستگاه لوله بازکن فنری تمام اتومات
  • دستگاه فنر لوله بازکنی نیمه اتومات
  • دستگاه فنر زنی لوله بازکن ساده

افراد لوله بازکن در سایت برچسب با استفاده از دستگاه های مجهز که دارای سر فنر با قطرهای متفاوت و در متراژ های مختلف ساخته شده اند قادر به رفع گرفتگی های انواع لوله فاضلاب ادارات و منازل هستند.
کافیست به هنگام جستجوی سرویس موردنظر خود خیابانی که برای آن وارد سایت برچسب شده اید را در کادر جستجو سرچ نمایید تا به لیست و شماره تماس افراد همان منطقه دست پیدا کنید به عنوان نمونه برای استفاده از خدمات افراد لوله بازکن در سعادت آباد می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید و از طریق جستجو در همین صفحه می توانید به اسامی ماهرترین تکنسین ها در سایت برچسب در مناطق مختلف تهران دسترسی پیدا کنید.

نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

برای استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی برقی ابتدا باید موتور را روی دور بسیار پایین روشن کرده سپس سر فنر را به آرامی وارد لوله کنید. همزمان با دوران موتور فنر داخل لوله میرود تا جایی که با عوامل گرفتگی برخورد کند در این مرحله باید دور موتور را افزایش داد تا با افزایش فشار روی عامل گرفتگی آن را از بین برده و لوله را باز کنید.

فنرها سر فنرهای مختلفی دارند که با توجه به نوع گرفتگی از آنها استفاده می شود. پس از باز شدن لوله فنر را از آن خارج کرده و خواهید دید که لوله باز خواهد شد و در انتها برای شسته شدن جرم ها و رسوبات مجرا مقداری آب درون لوله بریزید و به این ترتیب لوله ای که دچار گرفتگی شده را باز کنید. برای استفاده از خدمات رفع گرفتگی لوله در ستارخان سایت برچسب بر روی لینک آن کلیک نمایید.

مهم ترین نکات کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

  1. هرگز موتور را روی سرعت های خیلی بالا تنظیم نکنید زیرا ممکن است است با پیچ خوردن فنر به شما و یا اشیای اطراف تان برخورد کند.
  2. برای جلوگیری از هرگونه آسیب حتماً دستکش مناسب بپوشید.
  3. در صورت نداشتن تخصص هرگز از دستگاه فنر لوله بازکنی برقی استفاده نکنید.

کاربردهای دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

اصلی ترین کاربرد دستگاه فنر لوله بازکنی برقی باز کردن چاه توالت می باشد و در مواردی که میزان گرفتگی سخت و شدید باشد این دستگاه باعث می شود گرفتگی ها در سیفون حل شده و به داخل چاه برود.

از جمله قابلیت های دیگر این دستگاه در باز کردن کفشور حمام آشپزخانه پارکینگ حیات و همچنین سیفون توالت است که لوله بازکن های متخصص سایت برچسب به کمک این دستگاه ها به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران می باشد.

مزایای لوله بازکنی با دستگاه فنر لوله بازکن

  1. استفاده از این روش سرعت بالاتری نسبت به سایر روش‌های لوله بازکنی دارد.
  2. برخلاف روش ها و دستگاه های دیگر عوارض زیان آوری مثل سوراخ شدن لوله های فاضلاب را به همراه ندارد.
  3. این دستگاه می‌تواند شدیدترین گرفتگی ها را در لوله های بلند باز کند.
  4. این دستگاه به آسانی قابل حمل است و محفظه های مخصوص جهت جمع کردن فنر دارد.

قیمت دستگاه فنر زن برقی فاضلاب با توجه به متریالهای استفاده شده در آن کم و زیاد می شود ولی قیمت اصلی این دستگاه قیمت موتور آن است که نیروی محرک فنر را تامین می کند که مارکهای مختلفی دارد و با یک جستجوی ساده می توانید بهترین برند ها را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *