سیستم فاضلاب هر خانه ای می تواند جزء مهم یک ساختمان به شمار آید و این موضوع ممکن است تا زمانی که در منزل دچار گرفتگی لوله فاضلاب نشده اید زیاد قابل لمس نباشد. معمولا در این مواقع با مشکلاتی مثل بوی آزار دهنده فاضلاب و کثیفی هایی که به همراه دارد، متوجه میزان اهمیت مراقبت از آن می شوید.
ما در این مقاله می خواهیم علت های گرفتگی چاه توالت را بیان کنیم تا شما هم با این علت ها آشنا شوید و از بروز آنها و گرفتگی چاه توالت جلوگیری کنید. البته اگر می خواهید به صورت کامل تر و با علت های بیشتری برای گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان آشنا شوید می توانید به مقاله گرفتگی لوله فاضلاب سایت برچسب مراجعه کنید و در کنار خدمات لوله بازکنی آنها از مقالات آموزشی آنها استفاده نمایید.

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی یکی از علتهای رایج گرفتگی در لوله فاضلاب سرویس بهداشتی است، چرا که اغلب افراد فکر می کنند که دستمال کاغذی به دلیل اینکه بافت نازکی دارد می تواند به سادگی در آب حل شود از سیفون فاضلاب عبور کند ولی این تفکری اشتباه است. اگر این دستمال کاغذی در سیفون فاضلاب بماند می توانند منجر به گرفتگی های شدیدی شود که با روشهای لوله بازکن خانگی قابل رفع  نشدن نباشد.

گرفتنگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی را می توانید در همان ابتدا با کشیدن چند باره فلاش تانک یا ریختن آب زیاد برطرف کنید البته در صورتی که مطمئن شوید هیچ قطعه ای از دستمال کاغذی درون لوله باقی نمانده است.
ولی اگر این قطعه های دستمال کاعذی درون سیفون باقی بماند می تواند همانطور که گفتیم گرفتگی های شدیدی را ایجاد کند.

اگر گرفتگی آنقدر شدید است که شما نمی توانید به سادگی و با روشهای خانگی آن را باز کنید کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران می تواند بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها را معرفی کند تا شما در هر کجای تهران که هستید بتوانید نزدیکترین لوله بازکن به منزل خود را بیابید و با ایشان تماس گرفته و آنها را دعوت به کار نمایید.

گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی

گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی در هنگام تعمیر و یا ساخت منزل اتفاق میفتد و تماما بر اثر این است که افراد ورودی لوله های فاضلاب را با کیسه پلاستیکی یا درب پوش نمی پوشانند.

اگردر هنگام ریختن مصالح ساختمانی به داخل لوله فاضلاب اگر همان اول آنها را با آب داغ فراوان بتوان شست و از لوله خارج کرد دیگر باعث مسدود شدن لوله فاضلاب نمی شود ولی اگر این مصالح در لوله سفت شوند و باعث ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب شوند در این صورت دیگر باز کردن آن با اسید لوله بازکن و… ممکن نیست و حتما نیاز است به لوله بازکن های ماهر مراجعه کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب با اشیا

زمانی که همراه خود در سرویس بهداشتی کلید یا موبایلتان را می برید، این اشیاء ممکن است ناغافل در توالت سقوط کرده و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود، در این صورت برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است که وسایل خود را باخودتان درون سرویس بهداشتی نبرید.

گرفتگی لوله فاضلاب با موبایل

اگر اشیاء گران قیمت خود مثل انگشتر و یا گوشواره و یا کلید های خود در توالت افتاده است می توانید برای درآوردن آنها به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کرده و با نزدیکترین لوله بازکن به منزل خود در تهران تماس گرفته و از آنها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. خدمات لوله بازکنی غرب تهران یا دیگر مناطق تهران در سایت برچسب به صورت شبانه روزی قابل سفارش هستند.

حتما به یاد داشته باشید که جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب منزل می تواند بسیار ساده از برطرف کردن آن باشد. لذا همیشه به رعایت نکات کوچگی مثل استفاده از فلاش تانک و… به سادگی از این نوع گرفتگی ها جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *