در این مطلب اطلاعات مربوط به خدمات لوله بازکنی در خیابان جی اصفهان شماره افراد لوله باز در اصفهان آدرس اداره آب و فاضلاب شهری و سایز خدمات مربوط به لوله بازکنی در منطقه جی اصفهان را در قرار داده ایم.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”اصفهان” title=”لیست لوله بازکنی های اصفهان“]

در فهرست زیر ابتدا به توضیحاتی در مورد منطقه جی اصفهان و انواع خدماتی که ارائه می دهند را مشاهده می کنید در تیترهای بعد برای افزایش اطلاعات شما مطالبی تحت عنوان لوله بازکنی خیابان جی اصفهان قرار داده شده است.

معرفی منطقه جی اصفهان

خیابان جی اصفهان یکی از مناطق بسیار قدیمی شهر اصفهان می باشد که در تاریخ این گونه شرح داده شده است که قبل از حمله اعراب این خیابان «گی» نام داشته است. در طی دوره های طولانی از تاریخ، شهر اصفهان دارای دو بخش بزرگ جی و یهودیه تشکیل شده است. البته شهر جی (اصفهان قدیم)  از قدیم نام های زیادی داشته است مانند: انزان، گابا، گابیان، گبی، گی و جی.

خیابان جی در شرق اصفهان واقع شده است و یکی از بزگترین خیابان های شهر اصفهان به شمار می رود. انتهای این خیابان به دو سمت یکی جی شرقی و یکی به محله خوراسگان می رسد همچنین در قسمت غربی این خیابان به محله پروین و خیابان احمدآباد خاتمه می یابد.

همانطور که گفته شد محله جی یکی از محلات معروف شهر اصفهان می باشد که این محله در دوره قبل از اسلام به محله ابر معروف بوده است اما در تقسیم بندی شهری اکنون جز شهرداری خوراسگان می باشد.  در سایت فنی کارا بیش از ده ها خدمات متنوع در زمینه های مختلف انجام می شود فقط کافیست که شهر و منطقه و نوع خدمات خود را در سایت وارد کنید تا مشخصات فنی کاران را دریافت کنید.

نقشه خیابان جی اصفهان

خدمات متنوع لوله بازکنی در خیابان جی اصفهان

  • خدمات لوله بازکن خیابان جی اصفهان  حضور فوری در محل + صد درصد تضمینی 
  • رفع گرفتگی لوله 
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با پیشرفته ترین دستگاهها
  • رفع ترکیدگی لوله و نشت یابی 
  • تشخیص نم و رطوبت
  • رفع نم و رطوبت با عایق کاری 
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب 
  • از بین بردن بوی بد چاه توالت 
  • تعمیر توالت فرنگی
  • نصب توالت فرنگی
  • تعویض توالت فرنگی با ایرانی بدون خرابی 
  • نصب شیرآلات 
  • تعویض و نصب شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه
  • پیدا کردن اشیا گران قبمت مانند: گوشی، طلا

لوله بازکن های فعال در خیابان جی اصفهان

در سایت فنی کارا شما می توانید هر نوع خدماتی که لازم دارید را انتخاب کرده و با یک کلیک تعمیرکار موردنظر در هر زمینه را دریافت کنید. سایت فنی کارا مناطق اصفهان را تماما تحت پوشش خود قرار داده است به عنوان نمونه: لوله بازکنی خیابان هزار جریب اصفهان که یکی از خیابان های زیبای این شهر می باشد که لوله بازکن های فعال و همیشه در دسترس مشتری خواهند بود.

نام فنی کارا را به خاطر بسپارید و بعد از وارد شدن به این سایت خدماتی، مثلا در هنگام انتخاب شهر نام شهر اصفهان را انتخاب کنید، در قسمت منطقه می توانید منطقه موردنظر را خیابان توحید انتخاب کنید و در کادر بعدی نوع خدمات را لوله بازکنی انتخاب کنید. نتیجه این امر تحت عنوان لوله بازکنی خیابان توحید اصفهان برای شما نمایش داده می شود که می توانید در ادامه صفحه نام و مشخصات لوله بازکن را ببینید.

لوله بازکنی خیابان جی اصفهان

فنر لوله بازکن چیست؟

در گذشته برای رفع گرفتگی لوله از تلمبه یا میله ای انعطاف پذیر استفاده می کردند که گرفتگی لوله را برطرف نمی کرد و دردسرهای فراوانی به همراه داشت اما با گذشت زمان ابزاری به نام فنر که در دو نوع دستی و یا همراه با دستگاه به روی کار آمد که در مدت زمان کوتاهی بسیار پر طرفدار شد.

فنر لوله بازکن به طور کامل گرفتگی لوله را برطرف می کند اما به شرطی که در هنگام استفاده از آن تمامی نکات استفاده از آن را بدانید و چنانچه توانایی انجام این کار را ندارید بهتر است با یک لوله باز کن متخصص مشورت کرده و از او کمک بخواهید در غیر این صورت ممکن استفاده غیر اصولی از فنر خطر آفرین باشد.

خطرات استفاده از محلول لوله بازکن کدام اند؟

محلول های لوله بازکن به دلیل وجود اسید که در هر کدام ممکن است درصد اسید آنها کم یا زیاد باشد و برای پوست، تنفس و چشم ها خطرناک می باشد.

در هنگام استفاده از محلول لوله بازکن بهتر است نکاتی که بر روی بطری نوشته شده است را به دقت بخوانید و حتما در هنگام استفاده از دستکش و ماسک استفاده کنید.

در صورت برخورد محلول با پوست یا چشم بهتر است به مدت ده دقیقه زیر شیر آب گرفته تا اثرات باقی مانده از آن از بین برود در صورتیکه هنوز هم سوزش را احساس کردید بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

دقت داشته باشید در موارد خیلی کمی توصیه می شود که از محلول لوله بازکن استفاده کنید زیر این محلول ها به شدت به لوله کشی ساختمان آسیب می رسانند و باعث می شود که لوله کشی ساختمان را دوباره انجام دهید که هزینه زیادی در پی دارد.

آدرس اداره مرکزی آب و فاضلاب شهر اصفهان

آدرس اداره آب و فاضلاب شهری اصفهان : اصفهان – خیابان شیخ کلینی 

تلفن: 4 – 3686983   –  36680030  –  36684152

آدرس فروشگاه لوله و لوازم تاسیسات خیابان جی اصفهان

فروشگاه امامی – بازرگانی نوآوران

آدرس: اصفهان – خیابان جی – 600 متر بعد از سه راه رجایی – نبش کوچه صاحب الزمان عج   ( 77 ) – شرکت بازرگانی نوآوران

تلفن: 86-35225885 – 031

فیلم های آموزشی خدمات لوله بازکنی جی اصفهان

لوله بازکنی با تلمبه دستی

در این فیلم شما می توانید نحوه استفاده از ابزار تلمبه دستی را به راحتی آموزش ببینید. تلمبه دستی جز ساده ترین ابزار لوله بازکنی می باشد که در هر منزلی یافت می شود.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی دو قلو

سینک های ظرفشویی دو قلویی که اکنون در اکثر منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار محبوب و پر کاربرد واقع  شده اند و امر شستشو را بسیار راحت تر کرده اند. اما در مقابل نیز گرفتگی در سینک های دو قلو ممکن است عمل خارج شدن آب را با مشکل مواجه کند.
در این فیلم شما می تواند با رعایت نکات گرفتکی سینک را برطرف نمائید.

اطلاعات مربوط به لوله بازکنی به صورت PDF

شما میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به لوله بازکنی در خیابان جی اصفهان را به صورت pdf و یکجا دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *