فنر لوله بازکنی هیدرولیک یا همان فنرلوله بازکنی برقی که راهکاری جهت رفع گرفتگی سیستم لوله کشی است اولویت اول تری را نسبت به بقیه ی راهکار ها دارد. شما میتوانید این فنر را که به طول ۸ تا ۱۰ متر است از شرکت های لوله بازکنی تهیه کنید. با حستو جوی وب سایت برچسب میتوانید این محصول را سفارش دهید که کیفیت و کارایی مناسبی را دارا میباشد.

اگر شما در شهران تهران هستید و به لوله بازکنی نیاز داشتید می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی در شهران در سایت برچسب در  کمتر از نیم ساعت لوله بازکن مد نظر خود را در کنار خود داشته باشید.

 

انواع متفاوت فنر لوله بازکنی برقی

 

دستگاه ها و روش های زیادی برای رفع مشکل گرفتگی لوله ها وجود دارند. دستگاه فنر لوله بازکنی برقی یکی از این ابزارهای کارآمد در مواقع مواجهه با انسداد و گرفتگی لوله های فاضلاب است. اجزای اصلی این فنر لوله بازکنی برقی، کابل فنر و موتور الکتریکی آن است. این کابل تا عمق ۱۰ متر در لوله میتواند گرفتگی را برطرف کند همچنین بر سطح موتور الکتریکی آن دو کلید حهت چرخش به سمت راست و چپ وجود دارد. با فشردن کلید چپ گرد به سما چپ و با فشردن کلید راست گرد کابل فنر را به سمت راست هدایت میکنیم. خودکار بودن این فنر سبب سهولت و راحتی بیشتر شما هنگام فنرزدن می شود. با ادامه مقاله انواع فنر هارا بشناسید.

 

– تمام اتومات

-نیمه اتومات

-دستگاه فنر لوله بازکنی برقی ساده

 

آموزش استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

 

نحوه کار با فنر لوله بازکنی برقی به این صورت است که قبل از وارد کردن کابل ، موتور را روی دور بسیار پایین روشن میکنیم با فعال شدن موتور الکتریکی بسیار آرام و با دقت لازم فنر را در چاه هدایت میکنیم. هنگامی که فنر دیگر راهی به سمت جلو ندارد و به گرفتگی ها رسیده است دور و فشار آن را بیشتر و با کلید های چپ گرد و راست گرد به وسیله نیروی مکانیکی ایجاد شده کابل فنر تحریک و در جهت چپ و راست خود حرکت میکند.این عمل را تازمانی تکرار میکنیم که دیگر گرفتی مانع و

بر سر راه فضولات قرار نگرفته باشد.

با استفاده از سرویس لوله بازکنی در تهرانسر سایت برچسب به صورت تضمینی و با قیمت ارزان در محدوده تهرانسر و دیگر مناطق تهران گرفتگی لوله های منزلتان را برطرف کنید فقط با یک تماس کافی است تا لوله بازکن برچسب در کمتر از نیم ساعت به شما برسد.

 

فنر های لوله بازکنی برقی قابلیت ارتجاعی بالایی دارد و با اینکه جنس آن از فولاد است به قدری نازک هست که بتواند از لوله فاضلاب عبور و گرفتگی چاه فاضلاب را برطرف کند. در انتها که عملیات با موفقیت به پایان رسیده است در مجرای لوله مقداری آب گرم ریخته تا بقیه‌ی مواد زائد هم پایی بروند.

 

نکته قابل توجه هنگام خرید فنر لوله بازکنی برقی این است که با در نظر گرفتن نوع و دلیل گرفتگی سر فنر مناسب با آن را برگزیند.

 

آیا فنر لوله بازکنی برقی به سلامت و ایمنی مان آسیب می رساند؟

 

طبیعتاً اگر نکاتی را رعایت کنیم هرگز ایمنی مان به خطر نخواهد افتاد.

 

  • 1.بعضی افراد فکر میکنند اگر از همان اول کار موتور را روی دور تند تنظیم کنند ، باز کردن لوله با کسب موفیقت بیشتر و سریع تر صورت میگیرد. درحالی که علاوه بر نشتی و ترک برداشتن لوله موجب به خطر افتادن جان هودتان هم شود.
  • استفاده از دستکش را هنگام فنرزدن لوله فاضلاب از یاد نبرید.
  • حتماً قبل از فنر زدن ویدئوها و مطالب آموزشی مربوط به آن را دنبال کنید و در صورت اطمینان لازم از یادگیری آنوقت اقدام به رفع مشکل تان نمایید.

 

در چه مواقعی استفاده از فنر لوله بازکنی برقی توصیه می شود؟

 

استفاده از فنر دستی در هرنوع مشکلی جوابگوی رفع انسداد در داخل لوله خواهد بود. همینطور در گرفتگی توالت اکثر تکنسین ها از فنر برقی استفاده می نمایند چرا که با میزان فشار بالای خود میتواند گرفتگی های شدید و غیر قابل حل کردن را رفع کند.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی می توانید با مراجعه به سایت برچسب وخواندن مقاله مربوط دستگاه فنر لوله بازکنی برقی از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید.

 

این دستگاه کاربرد های فراوانی دارد که از جمله ی آن میتوان به بازکردن کفشور ها (به خصوص حمام)،  توالت، پارکینگ، حیاط، آشپزخانه ها و… اشاره نمود‌. در صورت عدم بازکردن لوله به یکی از صفحات ما به آدرس برچسب مراجعه و با جستوجوی محل زندگی خود ، برچسب به شما با سابقه ترین ها و با تحبرترین لوله بازکن هارا معرفی میکند.

 

انواع سر فنر های لوله بازکن برقی: سر فنرهای برقی در دو نوع نوک تیز و نوک پهن وجود دارند. انواع نوک تیز بیشتر در مورد گرفتگی های سخت همچون گرفتگی در اثر مواد و مصالح ساختمانی و خاک به کار می رود و انواع نوک پهن بیشتر برای رفع انسداد ناشی از مو و غیره استفاده می شوند.

“قیمت دستگاه فنر زن برقی فاضلاب با توجه به متریالهای استفاده شده در آن کم و زیاد می شود ولی قیمت اصلی این دستگاه قیمت موتور آن است که نیروی محرک فنر را تامین می کند که مارکهای مختلفی دارد و با یک جستجوی ساده می توانید بهترین برند ها را بشناسید”

 

مزایای استفاده از فنر برقی

 

مزیت های دستگاه های فنرلوله بازکنی برقی شاید زیاد به چشم نیاید اما ما اینجا هستیم تا به این ویژگی ها بپردازیم.

1.سرعت بسیار بالا در رفع انسداد لوله، 2. عدم پوسیدگی و نشتی لوله فاضلاب، 3. باز کردن پیچیده ترین گرفتگی های داخل لوله،4. سهولت حمل و نقل،5.هزینه نسبی پایین تر در مقایسه با دیگر روش ها، 6. امکان استفاده در مکان های مختلف،…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *