افراد لوله بازکن در اصفهان آماده هستند تا در تمامی شهر اصفهان خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند. در این سایت شما تنها با سرچ کلمات مربوط به خدماتی که لازم دارید و نوع منطقه ای که سکونت دارید به راحتی می توانید اطلاعات فنی کار مورد نظر را دریافت کنید.

در زیر شما شماره افراد فنی کار و همچنین مشخصات لوله بازکن خیابان دردشت اصفهان را می توانید ببینید.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”اصفهان” title=”لیست لوله بازکنی های اصفهان“]

فهرست زیر را برای درک بهتر مطالبی که در این صفحه به آن پرداخته شده را مشاهده می کنید. چنانچه لازم باشد که بدانید تاریخچه خیابان دردشت به چه صورت است یا حتی نمی دانید فنر لوله بازکن چه کاری انجام می دهد و یا بارها آدرس و یا شماره تلفن اداره آب مرکزی اصفهان را لازم داشته اید اما در دسترس شما نبوده است در زیر تمامی این موارد برای شما ذکر شده است.

فهرست زیر را با دقت مطالعه کنید

معرفی منطقه دردشت اصفهان

دردشت یکی از محله های قدیمی شهر اصفهان می باشد. از این محله با نام های گوناگون یاد شده است. نام هایی مانند درب دشت یا باب الدشت، محله دردشت از دوران سلجوقی و صفوی هنوز هم آثاری را در خود نگه داشته است.

تاریخ سکونت محله دردشت به دوران هخامنشی مربوط می شود. منطقه گردشگری دردشت از مدرسه بوعلی سینا آغاز می شود و باعبور کردن از دو بازارچه دردشت به دو منار دردشت و مقبره بخت آغا می رسد و همچنین عصارخانه و حمام شیخ بهائی و بازار بزرگ را در بر می گیرد و به میدان عقیق منتهی می شود.

در داخل بازارچه دردشت سقاخانه جالب توجهی وجود دارد که تزئینات زیبای کاشیکاری در بیرون سقاخانه مانع از ورود نگاه به درون آن می شود. دو عدد در، در طرفین این بنا ساخته شده است و به داخل باز می شود و نوار کاشیکاری در سردر مزین اشعاری درباره حضرت ابوالفضل می باشد.

در قدیم مدرس ابن سینا در محله دردشت قرار داشته که مربوط به دوره سلجوقیان می باشد. این بنای کوچک دارای ارزش بالایی است که محل تدریس پورسینا در زمان اقامت او بوده است. در کنار این مدرس مسجدی به نام گلدسته وجود دارد.

حمام دردشت، خانه جواهری و مناره های دردشت جز اماکن تاریخی این منطقه می باشد که قدمتی تاریخی دارد.

در نقشه زیر شما می توانید منطقه ای تحت عنوان چهار باغ را مشاهده کنید که در قدیم الایام نام هزار جریب را داشته است.  خدمات لوله بازکنی هزار جریب اصفهان در این منطقه نیز خدمات فعالی دارد.
نقشه خیابان دردشت اصفهان

انواع خدمات لوله بازکنی در خیابان دردشت اصفهان

  • خدمات لوله بازکنی خیابان دردشت اصفهان حضور در محل + صد در صد تضمینی 
  • رفع رطوبت و عایق کاری
  • لوله بازکنی توالت فرنگی – رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • نشت یابی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله کف حمام
  • تشخیص ترکیدگی لوله کف آشپزخانه
  • تشخیص ترکیدگی لوله در داخل دیوار ساختمان
  • تشخیص شکسته شدن لوله فاضلاب تا حدود سه متر در زیر زمین
  • لوله بازکنی با دستگاه جدید و با فنر مخصوص
  • رفع نم و بوی بد ساختمان بدون کندکاری
  • رفع بوی بد فاضلاب دستشویی ، حمام ، آشپزخانه
  • رفع گرفتگی کف شور ها و روشویی ها
  • در آوردن اشیا افتاده در لوله فاضلاب و دستشویی مثل گوشی موبایل و …
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی – باز کردن لوله و سیفون ظرفشویی

لوله بازکن های فعال و سیار در سایت فنی کارا

شما با سایت فنی کارا می توانید تمامی مشکلات خود را از داخل منزل مثلا از انواع گرفتگی یا نم ساختمان گرفته تا در مشکلاتی که در بیرون از منزل مثل حمل خودرو برای شما ممکن است به وجود بیاد را حل کنید.

در سایت فنی کارا با توجه به اینکه آگهی افراد مختلف در این سایت قرار می گیرد ویژگی نظر سنجی را به سایت خود اضافه کرده اند تا بتوانند به مشتریان خود میزان رضایت دیگر مشتریان را اعلام کنند و هر مشتری بداند فنی کاران از چند درصد رضایت مشتریان برخوردارند.

برای آشنایی بیشتر با سابت فنی کارا می توانید با کلیک بر روی WWW.FANIKARA.COM وارد صفحه اصلی سایت فنی کارا شوید و انواع خدمات موجود در این سایت را مشاهده کنید.

پوشش دهی خدمات سایت فنی کارا در شهرهای بزرگ مانند: تهران، مشهد، تبریز جز بزرگترین  ویژگی های مثبت سایت می باشد. در شهر اصفهان که دارای تعداد زیادی خیابان می باشد خیابان توحید اصفهان یکی از مناطق خوب اصفهان می باشد. برای لوله بازکنی خیابان توحید اصفهان می توانید در صورت نیاز روی لینک کلیک کنید.

لوله کشی خیابان دردشت اصفهان

آدرس اداره آب و فاضلاب شهری اصفهان

آدرس اداره آب و فاضلاب شهری اصفهان : اصفهان – خیابان شیخ کلینی 

تلفن: 4 – 3686983   –  36680030  –  36684152

آدرس نزدیکترین فروشگاه فروش لوله در خیابان دردشت اصفهان

فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان

آدرس: اصفهان خیابان ابن سینا بعد از خیابان دردشت

تلفن: ۰۳۱۳۴۴۵۴۲۲۰

آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی به صورت فیلم

با استفاده از ابزارهایی مانند تلمبه دستی یا فنر می توانید به رفع گرفتگی توالت فرنگی اقدام کنید.

آموزش تعویض تعویض شیر تنظیم آب وان حمام

تعویض تمامی شیرآلات ساختمان همیشه نیازمند ابزارهایی خاص می باشد که معمولا کاری دشوار است ولی با مشاهده این فیلم و در صورتی که تمامی ابزارآلات را هم در اختیار دارید می توانید تعویض شیرآلات را به خوبی انجام دهید.

فایل پی دی اف اطلاعات لوله بازکنی خیابان در دشت اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *