فنی کارا به عنوان مرکز جامع خدمات فنی قصد دارد در این صفحه انواع خدمات لوله بازکنی درقم ، هزینه و عوامل موثر برو قیمت لوله بازکنی در قم شماره افراد لوله بازکن در قم، به همراه توضیحات دستگاهها و  انواع روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی و خدمات مشابه و موازی و هم خانواده ای که می توان از افراد لوله بازکنی در قم انتظار داشت را به کاربران گرامی سایت فنی کارا تقدیم خواهیم کرد.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”قم” title=”لیست افراد لوله بازکنی در قم”]

راهنمای صفحه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه قم

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه قم

خدمات لوله بازکنی در قم شما موارد زیادی می باشد که هر فنی کار در زمینه خاصی از این موارد تخصص دارد. اما به طور کلی، خدمات ارائه شده توسط متخصصین سایت فنی کارا، که در زمینه لوله بازکنی قم فعالیت می کنند به صورت زیر می باشد:

  • لوله بازکنی شبانه روزی در قم. انجام خدمات به صورت فوری و شبانه روزی، شماره افراد لوله بازکنی شماره افارد تخلیه چاه در سایت فنی کارا
  • تخلیه چاه  قم تخلیه چاه فاضلاب یکی از ضروری ترین مواردی است که باید در بازه های زمانی مشخص و با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام گیرد. در صورتی که تخلیه چاه در زمان نیاز انجام نشود، ممکن است باعث ریزش چاه و به وجود آمدن خسارات زیادی در ساختمان شود.
  • نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه قم، تشخیص علت رطوبت و نم و ترمیم آن ، نشت یابی نشتی لوله آب و فاضلاب و سیفون توالت
  • رفع گرفتگی لوله ها، خدمات برطرف کردن گرفتیگ لوله در هر مکانی همچنین رفتگی سینک ظرفشویی و سیفون ظرفشویی و سرویس بهداشتی و…
  • رفع نم و رطوبت و چکه سقف که پس از نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه میباشد تا جلوی نشتی و رطوبت و نم گرفته شود. این یکی از خدمات لوله بازکنی در قم میباشد که انجام رفع نم و رطوبت از منزل یا محیط کار شما میباشد.
  • رفع گرفتگی توالت : یکی از اتفاقات ناخوشایند در منزل یا محیط کار گرفتگی توالت می باشد. رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی یکی از خدمات لوله بازکنی در قم می باشد.
  • لوله کشی فاضلاب لوله کشی آب : از موارد دیگری است که افرا لوله بازکنی در قم نیز قادر به ارائه آن میباشند
  • حفر چاه و لایروبی چاه: حفر چاه در قم ، لایروبی شبکه فاضلاب، لایروبی چاه و کانال فاضلاب بررسی دلیل و علائم پر شدن چاه فاضلاب ،تشخیص پر شدن چاه فاضلاب با تشخیص رطوبتی شدن دیوار نزدیک چاه و نشست فرورفتگی اطراف چاه  از دیگر خدماتی است که افراد متخصص سایت فنی کارا در لوله بازکنی قم ارائه میدهند.
  • رفع بوی بد فاضلاب: بیشتر افرا لوله بازکنی قم ، خدمات رفع بوی فاضلاب و برطرف کردن آن از چاه را انجام می دهند. برای این کاربهتر است از افراد فنی کارمتخصص در این زمینه استفاده کرد بعضی اوقات بوی بد با رفع گرفتگی چاه توالت برطرف می شود اما گاهی نیاز به موارد دیگری است  مثلا شاید نیاز به نصب نت فاضلاب باشد، نیاز به اصلاح سیستم گردش هوا باشد و یا … باشد.
  • درآوردن اشیاء از چاه توالت و فاضلاب:  افراد لوله بازکن در قم می توانند با استفاده از ابزار های تخصصی، حرفه ای و دقیق،اشیاء مختلفی مانند تلفن همراه، انگشتر، اسناد و مدارک، ساعت و … بدون وارد کردن آسیب به سیستم لوله کشی و یا بدتر کردن مشکل از درون چاه توالت و فاضلاب بیرون آورند.
  • لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در قم: دستگاه های پمپ تراکم هوا، لوله بازکنی را برای مواقعی که علت گرفتگی، گیر کردن مواد سخت و جامد در چاه ها می باشد (گیر کردن موادی همچون چسب، قیر، ماسه، سیمان و …)، انجام می دهند.

تخلیه چاه و لوله بازکنی قم

اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی قم

قیمت های ارائه شده برای انجام خدمات لوله بازکنی در قم، باید براساس نرخ های مصوب اتحادیه قم باشد. متاسفانه بسیاری از افراد سود جو، هزینه های هنگفتی را ابرای انجام خدمات لوله بازکنی از شما در خواست می کنند. در چنین مواقعی شما می توانید با مراجعه به اتحادیه لوله بازکنی قم ، با کد آیسیک 900111 از این افراد متخلف شکایت کرده و موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنید.

آدرس: قم – میدان جهاد، خیابان 15 خرداد جنب حج وزیارت

تلفن: 37728424 – 025

عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی در قم

قیمت تخلبه چاه و خدمات لوله بازکنی به موراد مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن ها میزان گرفتگی لوله ، نوع دستگاه و تجهیزات به کار رفته در رفع گرفتگی لوله ،مدت زمان انجام کار هزینه رفت وآمد. که در نتیجه نمیتوان یک قیمت ثابت و مشخص برای لوله بازکنی و تخلیه چاه در قم ارائه داد.شما میتوانید از طریق سایت فنی کارا قیمت های متخصصین فن کار را با هم مقایسه کرده وفی کار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

راههای کلاهبرداری به نام لوله بازکنی ارزان در قم

بعضی از افراد سود جو با رائه قیمت های پایین سعی در کلاهبرداری از افراد را دارند به این صورت که ابتدا با ارائه قیمت پایین در تماس تلفنی مشتری را مجاب نموده و آدرس را دریافت میکنندو پس از مراجعه به محل نمیتوانند کار خود را به درستی انجام دهند و حتی با انجام خرابکاری در سیستم لوله کشی فاضلاب مشتری (برای گرفتن پول بیشتر جهت تعمیر آن) اقدام به کلاهبرداری میکنند . در مواردی هم مشاهده شده که بعضی افراد به بهانه قیمت پایین به محل مراجعه کرده و اقدام به سرقت از محل نموده اند.

خوشبختانه وب سایت فنی کارا با داشتن سیستم رضایت سنجی مرتب افراد فنی کار را مورد نظارت قرار میدهد و در صورتی که با مشکلی مواجه شود آگهی های فنی کار را غیر فعال نموده و از تبلیغ برای وی جلوگیری میشود.. به همین خاطر شما میتوانید با خیال راحت از وب سایت فنی کارا متخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تخلیه چاه در قم

لوازم و تجهیزات لوله بازکنی و تخلیه چاه درقم

لوله بارکنی در قم به روشهای مختلف و با دستگاههای مختلف انجام میشود. که در ادامه ابزارهای مختلف لوازم و تجهیزات لوله بازکن در قم اشاره می شود:

  •  استفاده از فنر لوله بازکنی: فنر متداول ترین دستگاه برای لوله بازکنی در قم است این دستگاه درارای فنر هایی با قطرهای متفاوت است و همچنین سر فنر ها از آلیاژهای متفاوتی ساخته شده است.
  •  استفاده از دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی  قم : اگر گرفتگی لوله با گیر کردن مواد جامد و سخت باشد که به راحتی باز نشود از این دستگاه استفاده می کنیم.
  • محلول های لوله بازکنی مجاز: استفاده از محلولهای لوله بازکنی که در سوپر مارکت ها و مراکز فروش مواد شوینده و بهداشتی وجود دارد. باعث رفع گرفتگی لوله می شود.این محلول ها معمولا در گرفتگی های معمولی لوله کار برد بیشتری دارند
  • روش های ترکیبی: استفاده از دستگاهها و تجهیزات  لوله بازکنی و همچنین محلول های لوله بازکنی با هم می باشد.
  • پودر لوله بازکن: وسیله ای برای رفع گرفتگی لوله می باشد که امروزه کمتر از استفاده میشود.

لوازم و تجهیزات لوله بازکنی قم

انتخاب نزدیکترین لوله بازکن در قم با سایت فنی کارا

وب سایت فنی کارا، افتخار دارد تا به صورت شبانه‌روزی در خدمت کاربران گرامی قم باشد و به صورت فوری و با کیفیت به شما کمک کند تا نزدیک ترین فنی کار (افرادی که خدمات فنی ارائه می کنند) در زمینه ی لوله بازکنی قم را بیابید و خودتان به صورت مستقیم با ارائه دهندگان خدمات فنی (بعنوان نمونه خدمات رسان های لوله بازکنی ها)، جهت مذاکره، توافق و انجام سرویس های فنی – خدماتی مورد نیازتان، در ارتباط باشید.

برای درخواست یک فنی کار کافیست وارد سایت فنی کارا شده از قسمت جستجوی افراد فنی کار خدمات لوله بازکنی در قم و یا هر خدمات فنی دیگر را انتخاب نمایید به این صورت که  در کادرهای مربوطه شهر، خدمات فنی مورد نظر، و منطقه خود را انتخاب نمایید وسپس بر روی دکمه جتسجو کلیک نمایید. به عنوان مثال اگر خدمات لوله باکنی در قم رانتخاب کنید  لیست از افراد فنی کار لوله بازکن و تخلیه چاه در قم برای شما نمایش داده میشود که شما میتوانید با آن فرد تماس بگیرید.

واحد رضایت سنجی فنی کارا 24 یا 48 ساعت بعد از اتمام کار با شما تماس گرفته تا نظراتتان در مورد فنی کار ثبت گردد. نظر شما مستقیم در ادامه فعالیت فنی کار موثر است .در صورتی که نظرات  نشان از عدم مسئولیت پذیری و ناکارآمدی فنی کار لوله بازکن باشد از ادامه همکاری وی جلوگیری میشود.

نقشه شهر قم

مقالات خدمات لوله بازکنی در قم به صورت pdf

اگر نیاز دارید تمام اصلاعات مربوط به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه قم را به صورت یکجا و به صورت آفلاین داشته باشید میتوانید از لینک زیر فایل pDF مربوط به خدمات لوله بازکنی در قم را دانلود نمایید.

دانلود مقاله اطلاعات لوله بازکنی

ویدئوهای آموزشی و کاربردی لوله بازکنی برای شهروندان قم

درادامه فیلم هایی آموزشی برای رفع گرفتگی لوله وان حمام ،ظرفشویی و سینک آشپزخانه در اختیار شما قرا داده شده است.عمدتا خدمات لوله بازکنی برای سرویس بهداشتی و توالت درخواست می شود. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید یکسری لوله بازکنی های خاص، به چه صورت انجام می شوند. در ادامه، یکسری فیلم های آموزشی جالب در اختیار شما قرار می دهیم تا با نحوه ی رفع گرفتگی لوله های وان حمام، ظرفشویی و سینک آشپزخانه آشنا شوید.

نحوه لوله بازکنی سینک ظرف شویی

نحوه لوله بازکنی آشپزخانه

نحوه لوله بازکنی وان حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *