فنی کارا بعنوان پایگاه مرکز اطلاعات خدمات فنی، شماره تلفن لوله بازکنی در مشهد (لوله بازکنی های فوری، شبانه روزی و بدون تعطیلی)، به همراه توضیحات ابزارها و روش های لوله بازکنی و قیمت لوله بازکنی در مشهد به همراه شرح خدمات مشابه و موازی و هم خانواده ای که می توان از افراد لوله بازکنی در مشهد انتظار داشت را در این صفحه به کاربران گرامی سایت فنی کارا تقدیم خواهیم کرد.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”مشهد” title=”لیست افراد لوله بازکنی در مشهد”]

در حقیقت خدمات لوله بازکنی در مشهد (که با داشتن بیش از سه میلیون نفر جمعیت بعنوان دومین کلان شهر کشور ایران محسوب می شود)، تا پیش از شروع فعالیت سایت فنی کارا به صورت سنتی و قدیمی انجام می شده است که چسباندن برچسب های تبلیغات لوله بازکنی، پخش تراکت و تبلیغات روزنامه ای و اینترنتی عادی، از آن جمله اند. اما مشکل اصلی در تمامی این روش های تبلیغاتی، ناشناس بودن لوله بازکنی ها، و عدم وجود اطلاعات کافی از پیشینه ی کیفیت انجام خدمات این افراد، بعنوان یکی از بزرگترین موانع و مشکلات مردم، جهت انتخاب گزینه ای شایسته برای انجام خدمات لوله بازکنی شان می باشد.

لازم به توجه است که جامع ترین صفحه ی اطلاع رسانی در خصوص خدمات لوله بازکنی را می توانید در این صفحه بیابید: لوله بازکنی (شماره لوله بازکنی، قیمت، اتحادیه ها، آموزش)

آن چه در این صفحه می خوانید:

قیمت لوله بازکنی در مشهد (نحوه محاسبه هزینه)

قبل از هر چیز توجه شما را به نتایج تحقیقات میدانی به عمل آمده توسط فنی کارا جلب می کنیم و دعوت می کنیم تا حتما این مطلب را بخوانید (در این مقاله با نحوه کلاهبرداری در آگهی های به ظاهر جذاب با عنوان “لوله بازکنی با مبلغ پایین” آشنا می شوید) : روش های کلاه برداری لوله بازکنی ها در مشهد

بطور کلی قیمت لوله بازکنی در مشهد به دلیل تنوع نوع حالات و سختی کار، اینکه چقدر زمان از لوله بازکن صرف می شود، محل دسترسی به سر لوله، نوع تجهیزات استفاده شده، برفی و بارانی بودن روز، هزینه ایاب و ذهاب، علت گرفتگی و … متغیر هست و به صورت توافقی تعیین می شود.

هزینه ها و قیمت خدمات

روش های کلاهبرداری به نام لوله بازکنی ارزان در مشهد!

همیشه بسیار بسیار مواظب باشید که هرگز فریب قیمت های بیش از حد پایین ارائه شده از سوی افراد سود جو را نخورید. متاسفانه در اغلب اوقات افراد سود جو ابتدا در صحبت تلفنی اولیه قیمت بسیار پایینی را به مشتری اعلام می کنند اما بعد از مجاب کردن مشتری و گرفتن آدرس، پس از مراجعه به محل، یا با سرقت از محل و یا با بهانه های گوناگون و یا حتی با انجام خرابکاری در سیستم لوله کشی فاضلاب مشتری (برای گرفتن پول بیشتر جهت تعمیر آن!!!) کلاهبرداری های میلیونی می کنند.

لذا اگر قیمتی که به شما در تماس تلفنی اولیه ارائه می شود، به قدری پایین هست که تنها معادل هزینه ی ایاب و ذهاب لوله بازکن در مشهد هست و یا حتی پایین تر از آن! شک نکنید کاسه ای زیر نیم کاسه است.

خوشبختانه وب سایت فنی کارا به دلیل کنترل و رضایت سنجی مرتب آگهی های افراد فنی، می تواند به محض مشاهده ی موارد مشکوک، آگهی فنی کار مربوطه را در سایت غیرفعال نموده و از ادامه ی تبلیغ شدن برای وی جلوگیری کند و به همین دلیل روز به روز افراد فنی در سایت فنی کارا، گلچین شده و گزیده ترین های خدمات فنی را می توان در سایت فنی کارا پیدا کرد.

ابزارها و روش های لوله بازکنی در مشهد

برای انجام کارهای لوله بازکنی تعدادی روش های ساده و پیش پا افتاده وجود دارند که توسط مردم عادی نیز قابل انجام اند، مثل استفاده از محلول های لوله بازکنی خانگی، پمپ های دستی لوله بازکنی و …

هشدار مهم: استفاده از روش های نادرست مثل فرو بردن چوب در سیفون توالت و … خیلی خیلی خطرناک است و احتمال تخریب سیستم لوله های فاضلاب و بروز نشتی و ترکیدگی لوله های فاضلاب و شل شدن اتصالات و چسب های لوله ها و تخریب، سقف و دیواره های ساختمان به دلیل بروز نم و رطوبت بسیار محتمل است.

لوله بازکنی در مشهد

لوازم و تجهیزات لوله بازکنی حرفه ای و تخصصی عبارتند از:

  • فنر لوله بازکنی: متداول ترین دستگاه برای لوله بازکنی در مشهد است و دو دسته ی کلی لوله بازکنی دستی و دستگاه فنر لوله بازکنی دارد. خوب است بدانید که قطرهای مختلفی از فنر های لوله بازکنی موجود است و همچنین این سر فنر ها از آلیاژهای متفاوتی ساخته شده اند.
  • دستگاه تراکم هوا: این دستگاه برای لوله بازکنی هایی که منشا آن ها گیر کردن مواد جامد و سخت در لوله ها می باشد، به کار گرفته می شود.
  • محلول های لوله بازکنی مجاز: همانطوری که در سوپر مارکتی ها و … مشاهده می کنید، یکسری محلول های لوله بازکنی مجاز وجود دارند که برای تسهیل عملیات لوله بازکنی ممکن است به کار گرفته شوند.
  • روش های ترکیبی: شامل استفاده از تجهیزات صنعتی مذکور به صورت همزمان با مواد شوینده جهت سر کردن جداره های لوله ها و رفع گرفتگی ها.
  • پودر لوله بازکن: یک وسیله ی کمکی لوله بازکنی که تقریبا امروزه کمتر مورد استفاده است.

خدمات قابل ارائه لوله بازکنی های مشهد

همواره نا مفهوم بودن تبلیغات لوله بازکنی در مشهد، باعث عدم اطلاع رسانی مناسب به مردم و در نتیجه عدم شناخت کافی از خدماتی می شود که میتوان از لوله بازکنی ها انتظار داشت. واقعیت است که یکسری خدمات هم خانواده و مشابه وجود دارند که در اکثر اوقات می توان آن ها را از افراد فنی (فنی کار) که در زمینه ی لوله بازکنی مشهد فعالیت می کنند، انتظار داشت. بنابر این اگرچه لازم است تا از هر کدام از افراد فنی، پیش از در خواست هر نوع کار و خدمت و سرویس فنی، دقیقا سوال کرد تا مطمئن شد که آیا شخص مربوطه مجاز به انجام خدمات فنی مذکور می باشد یا خیر، اما به طور کلی می توان گفت که افراد لوله بازکن در مشهد، در حوزه های خدمات و تاسیسات فنی در مشهد به شرح ذیل می توانند خدمت رسانی کنند:

  • لوله بازکنی شبانه روزی در مشهد. انجام خدمات به صورت فوری و شبانه روزی، چه در داخل مشهد و چه در حومه (طرقبه و شاندیز)
  • تخلیه چاه و لوله بازکنی مشهد برای انجام خدمات رفع گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی، لوله بازکنی کفشور حمام، چاه های آشپزخانه و ناودان پشت بام
  • رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب و لوله بازکنی مخصوص مشهد در اماکن صنعتی، شرکت های دولتی و خصوصی، پادگان ها، مجتمع های مسکونی، باغ ها، تالارها، رستوران ها، اداره جات دولتی و سازمان ها با ارائه ی فاکتور رسمی
  • حفر چاه و لایروبی چاه: اکثر اوقات خدمات تخلیه چاه در مشهد و اجرای پروژه های لایروبی و حفر چاه های آب و فاضلاب به همراه خدمات بازدید چاه در مشهد و حومه ی مشهد (طرقبه و شاندیز) توسط افراد جداگانه ای انجام می شوند. این خدمات در کنار خدمات احیای چاه و ایمن سازی چاه ها توسط افراد مجرب در امور چاه فاضلاب قابل انجام می باشند (معمولا خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و خدمات مرتبط با چاه ها، به عنوان سه نوع تخصص و سرویس جداگانه در مشهد محسوب می شوند که افراد مختلف و متفاوتی آن ها را انجام می دهند)
  • طوقه چینی برای چاه: انجام خدمات برداشتن طوقه کهنه چاه های مشهد و چیدن طوقه چاه و کول گذاری میله و انباری چاه در مشهد و حومه ی مشهد (طرقبه و شاندیز) و نیز خدمات بلوک چینی انباری چاه در مشهد
  • رفع چکه سقف: پیدا کردن دلیل چکه سقف و انجام سرویس و تعمیر برای رفع آن
  • رفع گرفتگی لوله ها: خدمات برطرف کردن گرفتگی سینک ظرفشویی و سیفون ظرفشویی و سرویس بهداشتی
  • نشت یابی: برخی از لوله بازکنی ها، خدمات نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را نیز در مشهد انجام می دهند.
  • رفع نم و رطوبت: پس از تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله (نشت یابی) پس از آن ترمیم دیواره ها، سقف و جداره های آسیب دیده بخاطر بروز نم و رطوبت نیز باید انجام شوند که به این کار، رفع نم و رطوبت گفته می شود و توسط برخی از لوله بازکنی های مشهد قابل انجام هست.
  • رفع بوی بد فاضلاب: بد نیست بدانید که اکثر لوله بازکنی ها در مشهد، خدمات رفع بوی فاضلاب و برطرف کردن آن از چاه را انجام می دهند. رفع بوی بد فاضلاب کاری است که گاهی تنها با رفع گرفتگی چاه توالت و فاضلاب قابل انجام است اما گاهی لازم است کارهای بیشتری (بر اساس تشخیص علت شیوع بوی بد) انجام بشود. مثلا شاید نیاز به نصب نت فاضلاب باشد، نیاز به اصلاح سیستم گردش هوا باشد و یا …
  • لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در مشهد: دستگاه های پمپ تراکم هوا، لوله بازکنی را برای مواقعی که علت گرفتگی، گیر کردن مواد سخت و جامد در چاه ها می باشد (گیر کردن موادی همچون چسب، قیر، ماسه، سیمان و …)، انجام می دهند.
  • در آوردن اشیاء از چاه توالت و فاضلاب: یکی از مشکلاتی که شهروندان محترم مشهد در هنگام مواجه شدن با آن، نمی دانند که به طریقی و از سوی چه کسی می توانند آن را حل کنند، همین مشکل می باشد. مانند در آوردن گوشی موبایل از چاه، یا در آوردن انگشتر طلا ، پلاک طلا و … که این کار باید با دستگاه ها و ابزار ویژه ای انجام بشود. هشدار: در صورتی که از ابزار مناسب و دقیق و حرفه ای که مخصوص این کار هست استفاده نشود، امکان بدتر کردن مشکل و به عقب راندن اشیاء به داخل چاه فاضلاب وجود دارد و به همین خاطر پیشنهاد میشود که به هیچ وجه اقدام عجولانه ای نکنید.

جستجوی شماره خدمات فنی آنلاین

پیدا کردن نزدیکترین لوله بازکن در مشهد با فنی کارا

سایت فنی کارا بر اساس نظرات مشتریان و پیاده سازی سیستم های شفاف سازی در فرآیند مراحل ارائه و دریافت خدمات فنی، سعی می کند تا مشتریان را در جریان جزئیات مختلف بگذارد و در نهایت انتخاب و توافق نهایی را به صحبت های رو در روی مشتریان و افراد فنی کار بسپارد.

مراحل انجام کار در سایت فنی کارا به این صورت است:

  • پس از ورود به سایت، سرویس و خدمت مورد نیاز تان را از طریق بخش جستجو، با انتخاب شهر، نوع سرویس و منطقه ی مورد نظر انتخاب کنید (لوله بازکنی در مشهد)
  • پس از آن لیستی از لوله بازکنی های مشهد را مشاهده می کنید که این لیست شامل مشخصات تکمیلی از جمله عکس، نتایج آمار رضایت سنجی به دست آمده از مشتریان قبلی، تعداد خدمات فنی انجام شده تا به حال، تاریخ شروع فعالیت و … است.
  • پس از آن می توانید با شماره تلفن لوله بازکنی مورد نظرتان در مشهد تماس بگیرید.
  • حدودا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت درخواست اولیه تان، از سوی سایت رضایت سنجی دات آی آر، با شما (بعنوان متقاضی دریافت خدمات فنی) تماس گرفته شده و رضایت سنجی به عمل می آید.
  • به مرور زمان، این فرآیند رضایت سنجی و پیگیری های به عمل آمده، باعث شده تا خیلی اوقات مشکلات کاربران (مشتریان افراد فنی کار) رفع شده و بسیاری از سوء تفاهمات و کدورت ها برطرف شود و یا اصلا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شود.
  • نتایج رضایت سنجی ها در رتبه و تعداد نمایش تعداد آگهی هر لوله بازکن تاثیر مستقیم دارد.
  • اگر نتایج رضایت سنجی های به عمل آمده طوری باشد که شخص فنی کار، امتیاز مناسب و کیفیت بالایی نداشته باشد، از ادامه ی انتشار آگهی وی در سایت فنی کارا، جلوگیری به عمل می آید.

 

آیا به دنبال لوله بازکنی هستید اما در مشهد سکونت ندارید؟

  • خدمات تاسیسات، نشت یابی و لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران
  • تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی لوله و لوله بازکنی در کرج
  • تخلیه چاه و خدمات لوله بازکنی اصفهان
  • خدمات تاسیسات و تشخیص ترکیدگی لوله و حفر چاه و لایروبی و احیای چاه در قم
  • و …

لوله بازکنی مشهد

مقالات مفید در فرمت PDF در خصوص لوله بازکنی در مشهد

نسخه ی صوتی – فایل MP3 خلاصه مطالب مندرج در این صفحه:

برای روشندلان عزیز و همچنین کسانی که به هر دلیلی مایل به خواندن متن موجود در صفحه را ندارند و یا تمایل به دریافت خلاصه ای از محتوای صفحه به صورت صوتی را دارند، فایل صوتی ای را مهیا کرده ایم که میتوانید با استفاده از لینک زیر آن را دانلود بفرمایید (اجرا / دانلود فایل صوتی MP3 – لوله بازکن در مشهد):

فیلم های آموزشی مرتبط با لوله بازکنی برای شهروندان گرامی مشهد

عمدتا خدمات لوله بازکنی برای سرویس بهداشتی و توالت درخواست می شود. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید یکسری لوله بازکنی های خاص، به چه صورت انجام می شوند. در ادامه، یکسری فیلم های آموزشی جالب در اختیار شما قرار می دهیم تا با نحوه ی رفع گرفتگی لوله های وان حمام، ظرفشویی و سینک آشپزخانه آشنا شوید.

نحوه لوله بازکنی سینک ظرف شویی

نحوه لوله بازکنی آشپزخانه

نحوه لوله بازکنی وان حمام

One Reply to “لوله بازکنی مشهد”

  1. بابت اطلاعات بسیار مفید و سودمندی که در این قسمت ارائه دادید بسیار سپاسگزارم. در خصوص محلول لوله بازکنی به نظر می‌رسد ابهامات بسیار زیادی وجود دارد.
    اتحادیه لوله بازکنی مشهد معتقد است استفاده از محلول لوله بازکنی ممنوع است اما لوله بازکن ها با هماهنگی خود صاحب خانه از محلول استفاده می‌کنند و طوری با مشتری صحبت می‌کنند که اگر از محلول لوله باز کنی استفاده نکنند حتما باید سیستم لوله‌کشی با کنده کاری و بنایی عوض شود و به همین دلیل مشتری ها کاملاً هاج و واج می مانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *