قصد داریم در این مطلب لیستی از شماره افراد لوله بازکنی در اصفهان، همچنین خدمات ارائه شده در لوله بازکنی اصفهان، اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان و سایر اطلاعات مربوط به لوله بازکنی در اصفهان را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”اصفهان” title=”لیست لوله بازکنی های اصفهان“]

راهنمای صفحه لوله بازکنی در اصفهان

لوله بازکنی به صورت آنلاین در اصفهان

با پیشرفت تکنولوژی و کاربردی تر شدن اینترنت این امکان فراهم شده تا بیشتر درخواست های فنی به صورت اینترنتی انجام شود. فنی کارا افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی در اصفهان را بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از مشتریان بر اساس اخلاق شایستگی و مهارت فنی رتبه بندی کرده و شما بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار و فقط با مراجعه به سایت فنی کارا درخواست لوله بازکنی یا هر خدمت دیگر را ثبت نمایید.

خدمات لوله بازکنی اصفهان

قیمت لوله بازکنی در اصفهان

قیمت لوله بازکنی در اصفهان ثابت نمی باشد و به عوامل مختلفی بستکی دارد که مهمترین عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی در اصفهان عبارتند از:

نوع گرفتگی لوله یا چاه: بسته به این که نوع گرفتگی لوله از نوع سخت یا نرم باشد نرخ لوله بازکنی هم متفاوت می باشد.

لایروبی لوله یا چاه: اگر بعد از برطرف کردن گرفتگی لوله نیاز به لایروبی آن باشد هزینه اضافه برای لایروبی لوله دریافت خواهد شد.

استفاده از ابزارهای مختلف در رفع گرفتگی لوله: با توجه به نوع گرفتگی لوله از ابزارهای مختلف برای رفع آن استفاه می شود که بسته به نوع ابزار استفاده شده هزینه متفاوتی دارد.

مشخص نبودن علت و محل گرفتگی لوله: تشخیص محل گرفتگی لوله و یا علت گرفتگی لوله نیز هزینه اضافه بر لوله بازکنی در بر خواهد داشت.

رفع گرفتگی لوله با خرابی و یا بدون خرابی: در بعضی مواقع برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نیاز است تا فنی کار لوله بازکن بخشی از لوله کشی را دوباره انجام دهد که هزینه کند و کاری و لوله کشی مجدد به صورت جدا گانه و با توجه به عرف انجام می شود.

در آوردن اشیاء از چاه: هرینه در آوردن اشیاء از چاه با فنر زنی متفاوت است برای این کار از وسایل مختلفی استفاده می شود. اگر لوله بازکن با تجربه باشد میتواند به راحتی جسم را از چاه بیرون بیاورد. در بعضی مواقع لوله بازکن مجبور به تخریب می شود که هزینه بیشتری را در بر دارد.

استفاده از محلول شیمیایی: در گرفتگی های لوله با جسم سخت لوله بازکن مجبور است علاوه بر دستگاه لوله بازکنی از محلول لوله بازکنی هم برای رفع گرفتگی لوله استفاده نمایدکه با توجه به میزان استفاده شده هزینه لوله بازکنی متفاوت می باشد.

مدت زمان انجام کار: اگر گرفتگی لوله به اندازه ای باشد که زمانی بیشتر از مقدار معمول برای رفع گرفتگی لوله صرف شود هزینه بیشتر محاسبه خواهد شد.

هزینه رفت و آمد: اکر مکان گرفتگی لوله خارج از محدوده لوله بازکن باشد و یا مثلا در باغ یا ویلایی خارج از شهر باشد هزینه رفت و آمد محاسبه خواهد شد.

قیمت لوله بازکنی با فنر نیز به نوع فنر استفاده شده در  لوله بازکنی بستگی دارد که در گرفتگ های سخت از سرفنر های ضخیم تر استفاده می شود که  باعث می شود قیمت لوله بازکنی با فنر متغیر باشد.

آدرس اتحادیه لوله بازکنی  اصفهان

خدمات لوله بازکنی در اصفهان  زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی نیست و تمامی ارائه دهندگان خدمات لوله بازکنی در اصفهان باید مجوز خود را از اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان در یافت نمایند. تمام خدمات مورد نیاز در بار لوله بازکنی اعم از تعرفه قیمت ها شکایت از افارد لوله بازکن و… را میتوانید در این اتحادیه انجام دهید. درادامه آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان و اطلاعات تماس اورده شده است.

عنوان اتحادیه لوله بازکنی اصفهان:  اتحادیه تاسیسات مکانیک ساختمان در اصفهان 

آدرس: خیابان پنج آذر- ساختمنان پارتاک – طبقه دوم
شماره تماس: 03134322001

شماره لوله بازکن اصفهان

خدمات  لوله بازکنی اصفهان

خدمات لوله بازکنی در اصفهان شامل موارد مختلفی می باشد به همین خاطر  افراد لوله بازکن قادر به انجام تمامی خدمات نیستند بهتر است قبل از درخواست لوله بازکن در اصفهان مشکل خود را تلفنی برای وی توضیح دهید تا در صورتی که وی قادربه انجام می باشد به محل اعزام شود .برای درخواست لوله بازکن می توانید به سایت فنی کارا مراجعه کتید.

  • لوله بازکنی اصفهان فوری + شبانه روزی،
  • نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در اصفهان  100%دقیق – تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کامپیوتری دقیق و نقطه ای
  • لوله کشی و نصب شیر آلات ساختمانی، رسوب زدایی لوله و شیر آلات
  • تخلیه چاه در ولیعصر تبریز، حفر چاه بادستگاه، بررسی دلایل پر شدن چاه، لایروبی شبکه فاضلاب، لایروبی چاه و کانال فاضلاب
  • رفع انواع گرفتگی لوله،رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و مجاری روشویی و دستشویی در خیابان ولیعصر تبریز
  • از بین بردن و برطرف کردن بوی بد توالت و دفع بوی نامطبوع لوله فاضلاب، حمام، انواع دستشویی ، فاضلاب و سرویسهای بهداشتی
  • در آوردن انواع اشیاء از چاه توالت، سینک ظرفشویی و چاه فاضلاب معمولا اشیاء مانند گوشی موبایل، طلا و جواهر، مدارک و اسناد داخل چاه گیر میکنند.
  • انجام خدمات لجن کشی به وسیله ی ماشین ها و دستگاه های مخصوص لجن کش و کف کش
  • انشعاب فاضلاب آپارتمان به فاضلاب اگو
  • اجرای وصل کردن لوله کشی فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب
  • بازکردن درب چاه ودیوار چینی و طوقه چینی وکول گذاری وبنایی و لوله کشی برای چاه فاضلاب
  • نشت یابی لوله آب و فاضلاب
  • تعمیرات لوله کشی آب ساختمان تخلیه فاضلاب نصب تجهیزات برای سالمندان و معلولین
  • باز کردن گیر و گرفت توالت فرنگی بدون صدمه دیدن توالت و به وسیله دستگاه تراکم هوا
  • نصب توالت فرنگی تاشو دیواری
  • رفع انسداد لوله آبگرمکن
  • لوله بازکنی خانه اصفهان
  • تعمیرات لوله کشی آب ساختمان تخلیه فاضلاب نصب تجهیزات برای سالمندان و معلولین
  • چاه بازکنی و دریچه بازکنی
  • لوله بازکنی در خانه اصفهان
  • تشخیص دلیل چکه سقف با دستگاه و رفع آن
  • رسوب زدایی چاه فاضلاب و لوله توالت توسط لوله بازکن مجرب
  • حفاری چاه فاضلاب، حفر چاه توسط مقنی و دستگاه حفاری
  • در آوردن اشیا افتاده در لوله فاضلاب و دستشویی مثل گوشی موبایل و …
  • تعویض کاسه توالت – تعویض کاسه توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی
  • نصب تجهیزات لازم (دستگیره فلزی) جهت سهولت استفاده سالمندان و معلولین از سرویس بهداشتی: با نصب دستگیره در کنار سرویس بهداشتی و دستشویی می توان به سالمندان و معلولین عزیز کمک کرد تا سختی کمتری در استفاده از سرویس بهداشتی داشته باشند.
  • اجرای انواع تعمیرات ترکیدگی لوله – رفع نم – تعویض کاسه توالت
  • رسوب زدایی لوله و راه فاضلاب توالت توسط لوله بازکن حرفه ای

روشهای لوله بازکنی در اصفهان

روشهای مختلفی برای لوله بازکنی در اصفهان وجود دارد که افراد لوله بازکن متخصص از آن استفاده می کنند که در ادامه به آن می پردازیم.

لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی در اصفهان

استفاده از فنر لوله بازکنی در اصفهان یکی از روشهای ها متداول رفع گرفتگی لوله می باشد. فنر لوله بازکنی دارای قطرهای متفاوتی است که هرکدام در جاهای مختلف و گرفتگی های مختلف استفاده می شود. همچنین فنر لوله بازکنی دارای سر فنرهای متفاوتی که در گرفتگی های متفاوت از آن استفاده می شود مثلا برای در آوردن اشیا از چاه از سرفنرهای متفاوتی استفاده می شود.

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

اگر نوع گرفتگی لوله سخت و شدید باشد که با فنر لوله بازکنی امکان رفع لوله وجود نداشته باشد از دستگاه تراکم هوا استفاده می شود.

محلول های لوله بازکنی مجاز

استفاده از محلول های لوله بازکنی یکی از روش های ساده و کاربردی می باشد که امکان رفع گرفتگی لوله را فراهم میکند. معمولا محلول های تقلبی زیادی با نام محلول لوله بازکنی وجود دارد که هنگام خرید باید مراقب آن بود.

استفاده از دستکاه لوله بازکنی و محلول لوله بازکنی

در مواقعی که گرفتگی لوله شدید و یا سخت باشد نیاز است هم از دستگاه لوله بازکنی و هم از محلول لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله استفاده کرد. ابتدا محلول را برای رقیق شدن و باز شدن لوله استفاده کرده سپس از دستگاه لوله بازکنی استفاده می شود.

لوله بازکنی اصفهان

کلاهبرداری افراد به نام لوله بازکنی ارزان اصفهان

برخی از افراد سودجو با استفاده از روشهای مختلف اقدام به کلاهبرداری میکنند که باید در این جور مواقع از مکان های معتبر درخواست لوله بازکن بدهید و یا در صورت بروز مشکل از طریق اتحادیه لوله بازکنی مشکل خود را پیگری نمایید.

روشهای تقریبا متداولی برای افراد سودجو جهت کلاهبرداری وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

کلاهبرداری در لوله بازکنی با قیمت پایین

در این روش در هنگام تماس با لوله بازکن قیمت پایینی را برای انجام کار به شما داده  تا رضایت و موافقت شما را برای انجام کار دریافت کند و زمانی که کار انجام شد از شما هزینه بیشتری درخواست میکند و بهانه های مختلفی  برای هزینه بیشتر می تراشد مثلا میگوید 10 متر فنر استفاده شده و هزینه بیشتر ی برای هر متر فنر از شما دریافت میکند.

کلاهبرداری با اسید لوله بازکنکی

برخی افراد هنگام مراجعه جهت لوله بازکنی از محلول های غیر استاندار و مورد تایید اتحادیه استفاده میکننند و هزینه زیادی را بابت این محلول ها دریافت می کنند در صورتی که این محلول یک اسید معمولی بوده که امکان خرابی لوله کشی فاضلاب شما را دارد.

کلاهبرداری با روشی تخریب سیستم لوله کشی

در این روشی افراد سودجو ابتدا شروع به کار میکنند و پس از مدتی با حالتی نگران و  مضطرب به کارفرما اعلام می کند که مشکل سیستم لوله کشی بسیار زیاد است و سیستم دچار تخریب شده است و نیاز به کنده کاری و تعویض سیستم لوله ها و … است. و با این روش قیمت زیادی را از شما درخواست می کنند.

شناسایی محل برای دزدی به بهانه لوله بازکنی

برخی افراد اصلا لوله بازکن نبوده و صرفا برای شناسایی منزل و محل برای ارتکاب دزدی مراجعه میکنند ابتدا به محل مراجعه کرده و پس از شناسایی منزل و محل به بهانه این که ابزاری را نیاورده اند محل را ترک کرده و در فرصت مناسب اقدام به دزدی ازمحل میکنند.

این نکات گفته شده صرفا برای آگاهی شما می باشد و دلیلی بر نگران شدن شما نیست. برای اطمینان میتوانید از مکان های معتبر افارد مورد اعتماد را درخواست دهید کافیست به سایت فنی کارا مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید.

انتخاب نزدیکترین لوله بازکنی در اصفهان با فنی کارا

وب سایت فنی کارا، افتخار دارد تا به صورت شبانه‌روزی در خدمت کاربران گرامی اصفهان باشد و به صورت فوری و با کیفیت به شما کمک کند تا نزدیک ترین فنی کار (افرادی که خدمات فنی ارائه می کنند) در زمینه ی لوله بازکنی اصفهان را بیابید و خودتان به صورت مستقیم با ارائه دهندگان خدمات فنی (بعنوان نمونه خدمات رسان های لوله بازکنی ها)، جهت مذاکره، توافق و انجام سرویس های فنی – خدماتی مورد نیازتان، در ارتباط باشید.

برخی از خدماتی که افراد لوله بازکن اصفهان در سایت فنی کارا ارائه می دهند عبارتند از:

  • تخلیه چاه و لوله بازکنی اصفهان
  • لوله بازکنی اصفهان شماره تلفن لوله بازکن
  • لوله بازکنی زرین شهر
  • جستجوی لوله بازکن در اصفهان
  • بازدید کارشناس و فنی کار مرتبط از چاه و سیستم های آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی در اصفهان
  • بازدید از محل موقعیت چاه های فاضلاب ساختمان واطمینان از جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر و اطمینان ازپرشدن چاه و تخلیه چاه
  • جستجوی لوله بازکن سیار و نزدیک ترین لوله بازکنی سیار در محدوده اصفهان
  • لوله کشی پکیج و نصب پکیج و ارائه ی مشاوره های فنی لازم
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان-تعمیرات-تشخیص ترکیدگی لوله نشت
  • وصل کردن فاضلاب ساختمانی و فاضلاب آپارتمان به فاضلاب شهری

قیمت لوله بازکنی اصفهان

فیلم آموزشی کاربردی لوله بازکنی برا شهروندان اصفهانی

آموزش نصب اتصلات سینک ظرفشویی

در این فیلم نحوه نصب اتصالات سینک را مشاهده می کنید که هنگام گرفتگی لوله سینک شما نیاز دارید تا همه آنها را بازکرده و تمیز نمایید و دوباره ببندید که این ویدئو این بازو بسته کردن لوله و اتصالات سینک را آموزش می دهد.

لوله بازکنی وان حمام با فنر لوله بازکنی

در این فیلم آموزش نحوه لوله بازکنی وان حمام با فنر لوله بازکنی نمایش داده می شود که این کار با استفاده از فنر لوله بازکنی انجام شده و میتواند مشکل  را به راحتی برطرف نماید.

لوله بازکنی سینک دوقلو با تلمبه دستی

استفاده از تلمبه دستی در لوله بازکنی یکی از روشهای رایج لوله بازکنی می باشد که در اینجا نحوه صحیح استفاده از آن آموزش داده می شود.

دانلود مقاله لوله بازکنی به صورت PDF

برای دریافت اطلاعات خدمات لوله بازکنی دراصفهان میتواند از طریق لینک زیر اطلعات را به صورت PDF دانلود کنید تا در هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

لوله بازکنی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *