شما در این صفحه می توانید لیست افراد متخصص و فنی کار در حوزه خدمات لوله بازکنی تقی آباد مشهد مشاهده کنید. در این مطلب به خدمات لوله بازکنی در منطقه تقی آباد مشهد، اداره آب و فاضلاب شهری تقی آباد، فروشگاههای لوازم لوله بازکنی و… اشاره شده است.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”مشهد” title=”لیست افراد لوله بازکنی درمشهد”]

در این مطلب که تحت عنوان لوله بازکنی تقی آباد مشهد می باشد شما با موارد زیر آشنا خواهید شد:

توضیحی در مورد منطقه تقی آباد مشهد

تقی آباد یکی از مناطق احمدآباد مشهد می باشد. در واقع احمدآباد منطقه ای بین میدان تقی آباد (شریعتی)، کوهسنگی و ملک آباد مشهد است. میدان شریعتی یا همان تقی آباد سابق از جمله اصلی ترین میادین شهر می باشد که محل اتصال خیابان های احمدآباد، کوهسنگی، بهار و دکترا می باشد. منطقه احمدآباد دارای خیابان هایی به نام: راهنمایی: ابوذر غفاری، رضا، خیابان طالقانی، ناصر خسرو، ملاصدرا، عدالت، محتشمی، پرستار، پاستور، قائم، بهشت، عارف، کلاهدوز می باشد که جز مناطق شماره یک مشهد به شمار می آید.

نقشه تقی آباد مشهد

 خدمات لوله بازکنی تقی آباد مشهد شامل چه مواردی است؟

برای اینکه بدانید در منطقه تقی آباد مشهد خدمات لوله باز کنی شامل چه مواردی است و چه کارهایی در این حوزه انجام می شود نکات زیر به شما کمک میکند:

  • لوله باز کنی تقی آباد مشهد مشهد فوری + شبانه روزی بدون تعطیلی
  • نشت یابی کردن سیفون توالت و لوله آب و فاضلاب
  • انجام دادن خدمات لوله بازکنی در محیط های مختلف مثل: باغ ها، ادارات، رستوران ها با پیشرفته ترین دستگاهها
  • از بین بردن بوی بد چاه های فاضلاب که شامل پیدا کردن محل دقیق بوی بد و انجام کارهای لازم و اصولی برای رفع مشکل
  • حفر و لایروبی کردن چاه با دستگاههای حفاری، پیدا کردن علت پر شدن چاه، لایروبی کانال و شبکه فاضلاب
  • رسوب زدایی لوله و شیرآلات ساختمان + نصب شیرآلات ساختمانی در سرویس های بهداشتی و حمام
  • بیرون آوردن اشیا از چاه با کمک گرفتن از ابزارهایی خاص که مختص پیدا کردن اشیایی مانند طلا و یا موبایل که داخل چاه افتاده اند.

لوله بازکنی تقی آباد مشهد

در سایت فنی کارا نزدیکترین لوله بازکن سیار را انتخاب کنید

در مواقعی که به یک فنی کار متخصص و متعهد نیاز دارید تا بتواند در سریعترین زمان و یا بهترین  کیفیت کار شما را انجام دهد می توانید در هر جایی که هستید به سایت فنی کارا مراجعه کنید و به تعمیرکار مورد نظر خود درخواست بدهید. بعد از ورود به سایت فنی کارا و وارد کردن اطلاعاتی از قبیل: شهر، نوع خدمات، انتخاب منطقه خدمات خود را ثبت نموده و در سریعترین زمان فنی کار به محل اعزام میشود.

وب سایت خدماتی فنی کارا تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند نیا زهای شما را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام دهد همچنین در قسمت نظرسنجی کاربران با امکانی که سایت در اختیار شما قرار داده است می توانید به راحتی متوجه شوید که کدام فنی کار امتیاز بیشتری گرفته است تا راهنمایی باشد برای انتخاب مطمئن شما.

احمدآباد دارای خیابان های زیادی می باشد که بستگی به هرمنطقه فنی کارا سعی کرده است نزدیکترین لوله بازکن ها را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی به خدمات لوله بازکنی در منطقه فلسطین مشهد دسترسی داشته باشید. همچنین برای سهولت دسترسی به خدمات لوله بازکنیدر منطقه امامت مشهد می توانید از خدمات لوله بازکنی امامت مشهد نیز استفاده کنید.

آدرس و شماره تلفن اداره آب و فاضلاب منطقه تقی آباد مشهد

برای دریافت آدرس و شماره تلفن اداره آب و فاضلاب مشهد می توانید به نزدیکترین اداره آب و فاضلاب در احمدآباد مراجعه کنید.

آدرس اداره آب فاضلاب منطقه تقی آباد مشهد: خیابان فلسطین – فلسطین 26
تلفن: 7644222 – دورنویس : 7659887
صندوق پستی: 1139/91735

لیست فروشگاههای لوله و لوازم بهداشتی در منطقه تقی آباد مشهد

برای دسترسی راحت و پیدا کردن آدرس فروشگاههای لوازم بهداشتی ساختمان، لوله و اتصالات سایت فنی کارا نزدیکترین فروشگاه ها در منطقه تقی آباد مشهد را به شما ارائه می کند:

فروشگاه لوازم لوله بازکنی صابر

منطقه 1 مشهد: کلاهدوز 47 بین منفرد 7 و 9

فروشگاه لوله و لوازم لوله بازکنی آریانا

منطقه 1 مشهد: بین فلسطین 6 و 8 ساختمان آراد طبقه دوم

فروشگاه خانه تاسیسات

منطقه 1 مشهد: بلوار فلسطین، نبش فلسطین 10

این فروشگاهها در زمینه فروش و ارائه انواع لوله های پولیکا، پی وی سی (PVC)، گالوانیزه و لوازم لوله بازکنی فعالیت می کنند.

لوازم لوله بازکنی

اطلاعاتی در مورد لوله بازکنی تقی آباد مشهد به صورت پی دی اف

اگر میخواهید در مواقعی که حتی دسترسی به اینترنت ندارید اطلاعات درباره خدمات لوله بازکنی منطقه تقی آباد مشهد در اختیار شما باشد می توانید در قسمت زیر فایل پی دی اف را دریافت نمایید و در اختیار داشته باشید.

پی دی اف لوله بازکنی تقی آباد مشهد

آموزش لوله باز کنی به صورت فیلم

فیلم های آموزشی در خصوص لوله بازکنی به این جهت در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد لوله باز کنی داشته باشید و همچنین بتوانید سطح اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

تعویض لوله سینک ظرفشویی

در این فیلم نحوه تعویض لوله سینک ظرفشویی را مشاهده می کنید تا بتوانید خودتان در منزل نیز این کار را به صورت اصولی انجام دهید.

 لوله باز کنی چاه حمام

در این ویدئو مشاهده می کنید که چگونه می توان با ابزارهای ساده ایی گرفتگی چاه حمام را رفع کرد. به عنوان مثال می توانید چاه حمام را با استفاده از ابزاری مانند چوب لباسی مشاهده کنید. اگر تخلیه آب چاه به آرامی انجام می شود، احتمال زیادی وجود دارد که چاه دچار گرفتگی شده باشد با روش های گفته شده در فیلم می توان گرفتگی لوله  را از بین برد.

تاثیر محلول لوله بازکنی در بازکردن گرفتی لوله

با مشاهده این فیلم متوجه می شوید که محلول های لوله بازکنی چه تاثیری دارند و ضمن گفتن نکات ایمنی در حین استفاده از این محلول می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *