در این مطلب قصد داریم به انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تبریز، قیمت لوله بازکنی در تبریز، مشخصات افراد لوله بازکن در تبریز اشاره کنیم همچنین توضیحاتی درباره روشها و دستگاههای لوله بازکنی در تبریز ارائه خواهیم داد.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”تبریز” title=”لیست افراد لوله بازکنی در تبریز”]

 در ادامه فهرست خدمات لوله بازکنی درتبریز ارائه میشود:

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تبریز

خدمات لوله بازکنی شامل قسمت های محتلفی می باشد که معمولا نمی توان از لوله بازکن ها انتظار داشت تا تمامی خدمات مرتبط در این حوزه را انجام دهند.هر متخصص با توجه به مهارت و ابزارهایی که دارند خدماتی را ارائه می دهند. بنابراین قبل از درخواست فنی کار باید به طور کامل در مورد مشکل پیش آمده به او توضیح  دهید تا فنی کار متوجه شود قادر به رفع مشکلات لوله بازکنی شما می یاشد.

لوله بازکنی شبانه روزی در تبریز

ارائه خدمات لوله بازکنی در تبریز به صورت شبانه روزی انجام می شود. میتوانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست لوله بازکنی از سایت فنی کارا داشته باشید. افراد فنی کار به صورت فوری و شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما شهروندان گرامی میباشند.

تخلیه چاه در تبریز

یکی از مواردی که در ساختمان قدیمی تر باید به آن توجه داشت تخلیه چاه فاضلاب در زمان های مشخص می باشد. تخلیه چاه با دستگاه و تجهیزات خاصی انجام میشود. باید تخلیه چاه در زمان مشخص خود انجام شود. درصورتی که تخلیه جاه در زمان مشخص انجام نشود باعث ریزش ساختمان و ایجاد خسارت به ساختمان می شود.

رفع گرفتگی لوله

انجام خدمات رفع گرفتگی لوله، در منزل، محل کار، ویا هرمحل دیگری همچنین گرفتگی سینک ظرفشویی و سیفون ظرفشویی، از دیگر خدمات لوله باکنی در تبریز می باشد.

درآوردن اشیا از درون چاه

فنی کاران لوله بازکنی در تبریز با استفاده از ابزارهای دقیق و حرفه ای قادر هستند اشیائی مانند جواهرات، گوشی موبایل، اسناد مدارک، و… را بدون خرابی از چاه بیرون بیاورند.

رفع نم و رطوبت وچکه سقف

انجام خدمات رفع نم و رطوبت بدونی خرابی توسط لوله بازکنی تبریز انجام می شود.

حفر چاه و لایروبی چاه

لایروبی شبکه فاضلاب، حفر چاه در تبریز لایربی چاه و اتصال به شبکه اگو همچنین تشخیص رطوبتی شدن دیواره چاه و نشست و فرورفتگی اطراف چاه توسط افراد لوله بازکن تبریز انجام میشود.

گرفتگی توالت و رفع بوی بد فاضلاب

بیشتر افراد فنی کار لوله بازکنی تبریز خدمات مروط به گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی همچنین رفع بوی بد فاضلاب را انجام میدهند.

لوله کشی فاضلاب لوله کشی آب

ارائه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب از دیگر خدمات افراد فنی کار لوله بازکنی تبریز می باشد.

لوله بازکنی تبریز

اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه تبریز

کلیه قیمت های ارائه شده برای انجام خدمات لوله بازکنی در تبریز بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه لوله بازکنی تبریز میباشد. اگر کسی برای انجام خدمات لوله بازکنی هزینه های بالایی را از شما درخواست کرد شما میتوانید با مراجعه به اتخادیه خدمات لوله بازکنی تبریز با کد آیسیک 453113 در شهر تبریز شکایت خود را مطرح و صورت قانونی پیگیری بفرمایید.

آدرس: خیابان ملل متحد – روبروی نمایندگی سایپا – ساختمان احد – طبقه احد

تلفن: 32841043 – 041

 قیمت لوله بازکنی درتبریز و عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی

هزینه خدمات لوله بازکنی درتبریز به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله مهمترین آنها میتوان به نکات زیر اشاره کرد

  • نوع گرفتگی لوله
  • میزان گرفتگی لوله یا چاه توالت
  • نوع تجهیزات به کار رفته برای بازکردن گرفتگی لوله
  • مدت زمان انجام کار
  • هزینه رفت آمد
  • و…

با توجه به این عوامل نمیتوان قیمت مشخصی برای انجام خدمات لوله بازکنی در تبریز ارائه داد. شما میتوانید از سایت فنی کارا قیمت های پیشنهادی متخصصین لوله بازکنی را باهم مشاهده نموده و مناسبترین فنی کار لوله بازکنی را انتخاب نمایید.

دستگاهها و روش های لوله بازکنی در تبریز

از چند روش و دستگاه پرکاربرد برای گرفتگی لوله استفاده میشود که در ادامه به توضیح آن میپردازیم

استفاده از فنر لوله بازکنی درتبریز

یکی از دستگاههای پرکابرد در رفع گرفتگی لوله در تبریز می باشد. فنر لوله بازکنی دارای قطرهای متفاوتی است که بسته به نوع گرفتگی لوله  از آن استفاده میشود.همچنین سر فنر لوله بازکنی هم از آلیاژهای متفاوتی ساخته شده که هریک باتوجه به نوع گرفتگی استفاده می شد.

استفاده از دستگاه تراکم هوا :

از این دستگاه در مواردی استفاده می شود. که نوع گرفتگی لوله به شکلی است که با فنر امکان رفع آن وجود ندارد. بیشتر در مواقعی استفاده میشود که موادجامد و سختی در لوله ها باشد.

محلول های لوله بازکنی مجاز :استفاده از محلول های لوله بازکنی یکی از روش های ساده و کاربردی می باشد. که امان رفع گرفتگی لوله را فراهم میکند.

استفاده از دستکاه لوله بازکنی و محلول لوله بازکنی

بعضی از مواقع نیاز است هم از دستگاه لوله بازکنی و هم از محلول لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله استفاده کرد.

لوله بازکنی تبریز با دستگاه

قیمت ارزان لوله بازکنی در تبریز فرصت یا کلاهبرداری؟

بعضی مواقع قیمت هایی ارزان و باور نکردنی برای خدمات لوله بازکنی در تبلیغات و یا تراکت های پخش شده میبینید که بسیار جذب کننده می باشد. بهتر است هیچگاه این تبلیغات را باور نکنید. بعضی افراد سود جو  با ارائه قیمت های پایین سعی در کلاهبرداری از افراد را دارند به این صورت که ابتدا با ازائه قیمت پایین در تماس، مشتری را مجاب میکند و آدرس را دریافت میکنند اما در مراجعه به محل نمیتوانند مشکل را به درستی انجام دهند و یا حتی باعث خرابکاری در سیستم لوله کشی فاضلاب مشتری هم میشوند. در بعضی مواقع هم که افراد به جهت سو استفاده و سرقت به محل مراجعه میکنند.

پیدا کردن متخصص لوله بازکنی در تبریز باسایت فنی کارا

اگر به دنبال یک متخصص لوله بازکنی در تبریز می گردید که در محل سکونت یا کار شما باشد و بتواند سریعا در محل حاضر شود می توانید از طریق سایت فنی کارا این کار را انجام دهید. کافیست به سایت مراجعه کرده و از قسمت جستجو افراد فنی کار، نوع خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و دکمه جستجو را بزنید. پس از انجام این کار شما به صفحه فنی کار لوله بازکنی یا هر سرویس دیگری را که انتخاب کرده اید فرستاده میشوید و از آنجا میتوانید فرد مورد نظر را انتخاب نمایید. وب سایت فنی کارا قادر به انجام خدمات لوله بازکنی در تبریز ولیعصر

و سایر نقاط تبریز مباشد شما متوانید اط سریق همین صفحه فنی کار مورد نظر را انتخاب نمایید.

واحد رضایت سنجی فنی کارا پس از انجام هر سرویس ظرف 24 تا 48 ساعت بعد جهت رضایت سنجی با مشتریان  گرامی تماس میگیرند و روند کار را بررسی میکنند و بر اساس نظرات مشتری به فنی کار امتیاز لازم داده می شود. که این امتیاز شما را در انتخاب فنی کار  متعهد و متخصص کمک میکند.

برای سهولت دسترسی شما عزیزان لیست خدمات لوله ازکنی در دو شهر دیگر در زیر نمایش داده میشود:

لوله بازکنی مشهد: ارائه خدمات لوله بازکنی نخلیه چاه در مشهد

لوله بازکنی کرج: انجام خدمات رفع گرفتگی لوله، تخلیه چاه، خدمات لوله بازکنی در کرج

ارائه  مطالب لوله بازکنی تبریز به صورت PDF

برای سهولت دسترسی به اطلاعات صفحه خدمات لوله بازکنی تبریز میتوانید با دانلود فایل زیر کلیه اطلاعات را به صورت آفلاین و یک جا داشه باشد تا در صورت نیاز به آن مراجعه نمایید.

دانلود مقاله اطلاعات لوله بازکنی

فیلم های کاربردی و آموزشی لوله بازکنی برای شهروندان تبریز

در ادامه چند فیلم آموزشی برا شما شهروندان عزیز تبریزی آورده شده است که در آن آموزش لوله بازکنی  در مکان های مختلف آورده شده است که شما میتواند در صورت بروز این چنین مشکلاتی از آن استفاده کنید.

آموزش رفع گرفتگی چاه حمام:

دراین کلیپ با نحوه لوله بازکنی چاه حمام اشنا می شوید و میتواند در صورت بروز مشکل این کار را انجام دهید.

آموزش نحوه لوله بازکنی سینک ظرفشویی:

اگر سینک ظرفشویی شما گرفته و نیاز دارید تا گرفتگی لوله سینک را برطرف کنید این کلیپ  نحوه رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را آموزش می دهد.

رفع گرفتگی لوله با  تلمبه دستی:

در صورتی میخواهید روش استفاده از تلمبه دستی را یاد بگیرید در این ویدئو رفع گرفتگی لوله با تلمبه دستی را آموزش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *