در ابتدای این صفحه، لیست افراد فنی کار لوله بازکنی کرج را به همراه تصاویر و آمار رضایتمندی مشتریان قبلی شان مشاهده می کنید و پس از آن اطلاعات مفید دیگری مانند قیمت لوله بازکنی در کرج و نحوه محاسبه هزینه، تجهیزات و روشهای انجام کار، راه های کلاهبرداری، مشخصات اتحادیه لوله بازکنی کرج و… در اختیار شما قرار میگیرد.

[fanikar-list service=”لوله بازکنی” city=”کرج” title=”لیست افراد لوله بازکنی در کرج”]

شهروندان کرج می توانند با مراجعه به وب سایت فنی کارا خدمات مختلف لوله بازکنی مانند تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، رفع نم و رطوبت، نشت یابی و… را با کیفیت بسیار خوب دریافت کنند. با وجود امکان رضایت سنجی در سایت فنی کارا، همواره بهترین فنی کار ها در صدر قرار گرفته و افراد می توانند انتخابی مطمئن داشته باشند.

راهنمای خدمات لوله بازکنی کرج:

تیم فنی لوله بازکنی و لوله کشی

قیمت لوله بازکنی در کرج (روش محاسبه هزینه)

خدمات فنی، تنوع کاری بالایی داشته و میزان آسانی یا دشواری کار ها متفاوت است. ضمن اینکه متغیر های تعیین کننده قیمت مانند لوازم و ابزار ها و روش های بکار گرفته شده برای خدمات، زمانی که صرف کار شده است، میزان در دسترس بودن محل کار و… همگی برا میزان قیمت تاثیرگذار هستند.

اما به طور کلی، در زمینه انجام این خدمات، هزینه ها و قیمت لوله بازکنی در کرج معمولا به صورت توافقی میان مشتری و لوله بازکن تعیین می شود. اما در این خصوص پیشنهاد می کنیم که از افراد فنی کار مختلف قیمت بگیرید تا حدود قیمت را بدست بیاورید. هزینه ها و قیمت خدمات

لوله بازکنی ارزان در کرج؛ فرصت و یا خطر کلاه برداری

گاهی ممکن است در زمان تماس با لوله بازکن های مختلف یکی از آن ها فیمت بسیار پایینی به شما اعلام نماید. شاید بسیاری از افراد همین گزینه را برای انجام کار انتخاب کنند. اما واقعیت این است که در این مواقع اگر قیمت اعلام شده بسیار پایین باشد، احتمال اینکه این افراد سودجو بوده و دنبال کلاه برداری باشند، بسیار زیاد است.

این اشخاص پس از مراجعه به محل، یا اقدام به سرقت می نمایند و یا پس از تحویل گرفتن کار با بهانه های مختلف و یا حتی با خراب کردن سیستم لوله کشی منزل شما (به جهت گرفتن پول بیشتر) کلاهبرداری می کنند.بنابر این اگر در زمان تماس، قیمت اعلام شده به شما آنقدر پایین است که برابر با هزینه رفت و آمد لوله بازکن است و یا حتی کمتر از آن، مطمئن باشید که حتما مشکلی وجود دارد.

سایت فنی کارا از با امکان رضایت سنجی از رخ دادن این قبیل مشکلات، پیشگیری می نماید. زیرا با بررسی های مختلفی که صورت می گیرد، هرگونه مورد مشکوکی به سرعت پیدا شده و آگهی آن شخص، غیر فعال می شود. به همین دلیل روز به روز لیست افراد فنی کار آپدیت شده و بهترین ها در صدر قرار می گیرند.

خدمات لوله بازکنی کرج بصورت شبانه روزی شامل چه مواردی است؟

از آنجایی که بسیاری از افراد دقیقا نمی دانند که چه کارهایی را می توانند به افراد لوله بازکن درکرج بسپارند، در ادامه لیستی از خدماتی که توسط لوله بازکنی ها ارائه می شود را بیان نموده و شرح داده ایم:

  • انجام خدمات لوله بازکنی در کرج فوری + شبانه روزی، کرج و حومه ی کرج
  • تخلیه چاه کرج: انجام کلیه خدمات مربوط به چاه مانند حفر چاه، بازدید چاه، تخلیه چاه های مختلف و… با رعایت تمامی نکات ایمنی لازم
  • رفع گرفتگی لوله ها: خدمات سرویس و تعمیر و رفع گرفتگی لوله های مختلف مانند لوله های سینک آشپزخانه، لوله های مکان های مختلف مانند ادارات، باغ ها، رستوران ها و… همراه با ارائه فاکتور
  • تعمیرات تخصصی چاه های ریزشی
  • رفع گرفتگی چاه ها: خدمات تخلیه و رفع گرفتگی چاه های فاضلاب، چاه آشپزخانه، چاه حمام و…
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کرج؛ با به کارگیری دقت کامل و تجربه کافی برای این کار
  • رفع نم و رطوبت و عایق کاری: خدمات تعمیر و ترمیم سقف و دیوار پس از تشخیص ترکیدگی لوله و محل ترکیدگی
    خدمات لوله بازکنی کرج در فنی کارا
  • رفع بوی بد چاه های فاضلاب: راهکار های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: باز کردن گرفتگی چاه توالت و فاضلاب، نصب نت فاضلاب، تصحیح سیستم گردش هوا، تخلیه فاضلاب مربوطه و… که افراد فنی کار لوله بازکنی آن را انام می دهند.
  • لجن زدایی: خدمات لجن زدایی با استفاده از دستگاه های پیشرفته مختلف
  • در آوردن اشیاء از چاه: بیرون آوردن گوشی موبایل، انگشتر طلا ، پلاک و … با دستگاه ها و ابزار های پیشرفته و با به کار گیری مهارت های مخصوص
  • تنها بعضی از افرادی که در زمینه ی لوله بازکنی در کرج فعالیت می کنند، در زمینه ی خدمات لوله کشی، تعمیر آبگرمکن، تعمیر سیفون توالت، تعمیر و نصب و سرویس و تعویض توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، تعمیر و سرویس فلاش تانک نیز فعالیت می کنند و حتی برخی امکان سرویس کولر آبی را نیز دارند که البته باید بررسی صلاحیت ها و مجوزهای افراد فنی کار نیز انجام شود تا تنها کار به افراد مجاز سپرده شود.

تجهیزات و روشهای لوله بازکنی در کرج

در خصوص لوله بازکنی روش هایی وجود دارند که توسط خود صاحبان منزل که غیر متخصص نیز هستند، انجام می شود.(هشدار مهم: استفاده از روش هایی مانند فرو بردن چوب در سیفون توالت و … بسیار بسیار خطرناک بوده و امکان تخریب سیستم لوله کشی و ترکیدگی لوله های فاضلاب و بروز نشتی فاضلاب و تخریب ساختمان های اطراف را نیز به همراه دارد.)

وسایل و ابزار لوله بازکنی - انواع فنرهای لوله بازکنی در کرج

ولی بخشی دیگر از روش ها و تجهیزات لوله بازکنی، توسط افراد متخصص در این زمینه و لوله بازکن ها مورد استفاده قرار می گیرند که در این خصوص می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • فنر لوله بازکنی: متداول ترین دستگاهی که در زمینه لوله بازکنی استفاده می شود، فنر لوله بازکنی می باشد. این دستگاه در دو نوع عمده ی دستگاه فنر و فنر دستی تقسیم می شود. فنر های لوله بازکنی در قطر ها و اندازه های مختلفی وجود دارند که هرکدام از آن ها برای چاه های مختلف استفاده می شوند. تشخیص اینکه از کدام فنر باید برای چه چاهی استفاده نمود نیز به عهده فنی کار می باشد.
    به عنوان نمونه برای درآوردن انگشتر از چاه، از سرهای حلقوی استفاده می شود و همچنین بازکردن لوله های حمام با فنر شماره 12 (مخصوص لوله بازکنی حمام انجام می شود)
  • دستگاه تراکم هوا: از این دستگاه برای رفع گرفتگی هایی که به دلیل وجود موادی مانندخاک، رخ داده اند، استفاده می شود.
  • محلول های لوله بازکنی مجاز: محلول هایی برای لوله بازکنی وجود دارند که در مواقع نیاز از آن ها استفاده می شود.
  • روش های ترکیبی: شامل استفاده از تجهیزات صنعتی مذکور به صورت همزمان با مواد شوینده می باشد که جهت لغزاننده کردن سطح لوله ها و جدا کردن چسبندگی موجود در ماده یا جسمی که در داخل لوله ایجاد گرفتگی کرده است، به کار می رود.
  • پودر لوله بازکن: یک وسیله ی کمکی برای رفع گرفتگی است که با ورود محلول های لوله بازکنی، استفاده از آن بسیار کم شده است.

اتحادیه لوله بازکنی کرج

هر صنف کاری که در شهر ها وجود دارد، اتحادیه ای دارد که مربوط به همان کار می باشد و تمام افرادی که در این حوزه کاری فعالی میکنند باید مجوز اتحادیه شغل خود را داشته باشند. در کرج برای خدمات لوله بازکنی اتحادیه تاسیسات مکانیک ساختمان وجود دارد که تمام افراد فنی کار لوله بازکنی باید مجوز های آن را داشته باشند. آدرس و شماره اتحادیه لوله بازکن ها در کرج به شرح زیر است:

آدرس: میدان سپاه، میدان والفجر، مقابل بانک تجارت، ساختمان بهاران، طبقه 3، واحد 3

شماره تماس۰۲۶۳۲۷۷۴۶۶۳

مقاله pdf اطلاعات مفید لوله بازکنی کرج

به جهت راحت تر شدن مطالعه کاربران و عدم نیاز به اینترنت برای مطالعه, اطلاعات مفیدی درباره لوله بازکنی به صورت pdf در این صفحه جایگذاری شده و در اختیار شما قرار میگیرد.
دانلود مقاله اطلاعات لوله بازکنی کرج

پیدا کردن نزدیک ترین لوله بازکن در کرج با فنی کارا

سایت فنی کارا بدون دخالت در مسائل فنی و با استفاده از نظرات مشتریان و شفاف سازی در فرآیند مراحل ارائه و دریافت خدمات فنی، از جمله لوله بازکنی و در تمامی شهرهای تحت پوشش و از جمله کرج، سعی می کند تا امکان بهترین سبک ارائه و دریافت خدمات فنی را برای افراد فنی کار و افراد کارفرما و کاربران سایت فراهم کند.

مراحل انجام کار به این صورت است:

  • جستجوی سرویس مورد نظر کاربر سایت از طریق امکان جستجو، با انتخاب شهر، نوع سرویس مورد نظر و منطقه ی دریافت خدمات فنی (لوله بازکنی در کرج)
  • نمایش لیست افراد فنی ای که در زمینه ی مورد نیاز کاربر، فعالیت می کنند از جمله عکس ها، آمار رضایت سنجی به دست آمده از مشتریان و فعالیت های قبلی افراد فنی، ارائه تعداد خدمات فنی انجام شده از سوی افراد فنی و … به همراه شماره تلفن تماس مستقیم افراد فنی به کاربر سایت، که می تواند با فنی کار تماس بگیرد.
  • تقریبا 24 تا 48 ساعت بعد از ثبت درخواست اولیه ی کاربر، از سوی سایت رضایت سنجی، با کاربر (بعنوان متقاضی دریافت خدمات فنی) تماس گرفته می شود و پیگیری لازم از نظر اینکه آیا توافق لازم برای انجام کار به عمل آمده است یا خیر و اینکه از نظر خوش قولی، نوع برخورد، قیمت انجام خدمات و … مشتری از شخص فنی کار راضی بوده است یا نه، سوالات لازم از کاربر به عمل آمده و در سیستم ثبت می شود تا در رتبه، آمار رضایت سنجی و به طور کلی کیفیت و تعداد خدمات ارجاع شده به شخص فنی کار، موثر باشد.
    لوله بازکنی شبانه روزی کرج فنی کارا
  • تجربه نشان می دهد که این فرآیند رضایت سنجی و پیگیری ها و خدمات سایت فنی کارا، باعث شده است تا در بسیاری از مواقع مشکلات کاربران (مشتریان افراد فنی کار) رفع شود و بسیاری از سوء تفاهمات و کدورت ها برطرف شده و یا اصلا از بروز آن ها جلوگیری شود.
  • در گذشته متاسفانه در بسیاری از اوقات، در پیگیری خدمات فنی، بروز مشکلات مجدد، نحوه ی هماهنگی و نظم در مراجعه ی به موقع به محل ارائه خدمات فنی و … مشکلات زیادی برای مردم رخ میداده که سایت فنی کارا با انجام شفاف سازی و پیگیری هایی که گفته شد، باعث افزایش سطح کیفیت نحوه ارائه و دریافت خدمات فنی شده است.
  • پس از انجام رضایت سنجی ها، در صورتی که مشتریان افراد فنی کار، رضایت داشته باشند، رتبه فنی کار افزایش یافته و تعداد کارهای بیشتری به ایشان ارجاع داده می شود و در صورتی که نارضایتی و یا گلایه و شکایتی وجود داشته باشد، این مسئله به افراد فنی کار منعکس می شود تا نسبت به رفع مشکل مشتری اقدام نمایند.
  • همچنین در صورتی که نتایج رضایت سنجی های به عمل آمده به گونه ای باشد که شخص فنی کار، امتیاز مناسب و کیفیت بالایی نداشته باشد، از ادامه ی انتشار آگهی وی در سایت فنی کارا، جلوگیری می شود.

خدمات لوله بازکنی در شهرهای مختلف

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید، اما محل سکونت شما کرج نمی باشد، می توانید به سایر صفحاتی که در سایت وجود دارد مراجعه نموده و لیست افراد فنی کار مربوط به شهر خود را مشاهده نمایید. هم اکنون برای شهروندان محترم شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، قم و… نیز امکان انتخاب و ارائه خدمات وجود دارد.

فیلم های آموزشی لوله بازکنی کرج

برخی از مواقع کاربران می توانند با مشاهده فیلم های آموزشی، خودشان اقدام به رفع مشکل لوله های منزل نمایند. به همین دلیل تعدادی فیلم آموزشی نیز در این صفحه گذاشته شده است.

لوله بازکنی توالت فرنگی

در این بخش فیلمی کوتاه برای آموزش بازکردن لوله توالت فرنگی را خواهید دید که ممکن است برای افرادی که تاحدی در این حوزه کاربلد هستند، راه گشا باشد:

لوله بازکنی با استفاده از فنر

در این فیلم چگونگی باز کردن لوله با استفاده از فنر را مشاهده خواهید کرد:

لوله بازکنی با استفاده از تلمبه دستی

آموزش روش باز کردن گرفتگی لوله با استفاده از تلمبه های دستی(راهکاری که خانم های خانه دار نیز می توانند از آن استفاده نمایند)

لوله بازکنی وان حمام با استفاده از فنر

چگونه گرفتگی لوله وان حمام را با استفاده از فنر می توان باز کرد؟ در کمتر از 3 دقیقه مشاهده نمایید.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی دوقلو

فیلمی برای مشاهده چگونگی رفع گرفتگی سینک های دوقلوی ظرفشویی

3 Replies to “لوله بازکنی در کرج”

  1. سلام
    ممنون بخاطر ارائه خدمات خوبتون ممنون میشم به وب سایت ما هم مراجعه کنید. ما هم در زمینه لوله بازکنی و تاسیسات فعالیت داریم و خوشحال میشیم بتونیم همکاری داشته باشیم.

  2. من چند روز پیش سفارش کار لوله بازکنی داشتم توی کرج. آقای ناصری اومدن از فنی کارا و اینقدر که ایشون مودب و خوش برخورد بودن و قیمت مناسبی دادن که واقعا دوست داشتم که مبلغ بیشتری بهشون بدم و انصافا تشکر می کنم ازشون و از سایت فنی کارا.
    اگه بقیه فنی کارهای توی فنی کارا هم همینطوری باشن که من حتما سعی می کنم از فنی کارا استفاده کنم برای کارهای خدماتی و فنی ای که لازمم میشه.

  3. یک مجموعه تولید مواد غذایی داریم که لوله های موجود در خط تولید مانند لوله های آب هستند که دچار رسوب و گرفتگی شده اند و نیاز به باز کردن لوله ها هست سوال من این هست که آیا لوله بازکن های توالت و سرویس بهداشتی امکان و تجهیزات لازم برای لوله بازکنی لوله های خط تولید مواد غذایی را به صورت کاملا بهداشتی دارند یا خیر؟
    لطفاً یک لوله باز کن در کرج که آمادگی و توانایی انجام این کار را دارد هر چه سریعتر هماهنگ کند با بنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *